evvan Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Hei, jeg tar opp noen fag på privatgymnas. Har spansk der, jeg sleit litt med å henge etter, pga læreren gikk igjennom ting veldig rakst (pga 1års kurs). Fikk da høre av en slektning som har hatt spansk, at det fantes et program som gjør det lettere å lære, iallefall en ny måte å lære på hvis spansk timene ikke er nok. Prøvde en gratis prøve og følte jeg lærte å si setninger innen 2-3 minutt. Da var jeg solgt, kjøpte programmet og det funker som bare det! Tenkte jeg skulle dele dette med dere. Tipper jeg ikke er den eneste som sliter med å lære meg språk! Dere kan prøve en gratis demo her! Check it out! http://www.learnspanishtoday.com/cmd.php?af=1127254 La meg få vite hva dere synes? Endret 5. februar 2010 av evvan Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Har sett i ca. 3 minutter, må innrømme at dette har lært meg mer en et par vanlige spansktimer ettersom at det ikke er fult så høyt tempo her. Dessverre har jeg ikke penger til å kjøpe dette. Lenke til kommentar
evvan Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Har sett i ca. 3 minutter, må innrømme at dette har lært meg mer en et par vanlige spansktimer ettersom at det ikke er fult så høyt tempo her.Dessverre har jeg ikke penger til å kjøpe dette. Ja sykt bra program! Eneste minus er jo forsåvidt prisen... Men er verdt pengene (hvis man har råd selvfølgelig) Lenke til kommentar
evvan Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Har sett i ca. 3 minutter, må innrømme at dette har lært meg mer en et par vanlige spansktimer ettersom at det ikke er fult så høyt tempo her.Dessverre har jeg ikke penger til å kjøpe dette. Ja sykt bra program! Eneste minus er jo forsåvidt prisen... Men er verdt pengene (hvis man har råd selvfølgelig) Er rundt 700kr det koster, er på tilbud. 199USD før, mens nå er det 135USD Lenke til kommentar
evvan Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) så jo bra ut det:) Jepp Endret 10. februar 2010 av evvan Lenke til kommentar
HrMetics Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Oisann! Skal prøve demoen. Spennende å se hva det kan gi. Ellers er det lurt å påføre seg selv så mye daglig input som mulig med hensyn til det språket du prøver å lære. For eksempel skifte facebooken til spansk, eller hvis du spiller et eller annet spill - også skifte det til spansk. Spiller du for eksempel Football Manager på spansk, så får du ekstremt mye input i språket. Jeg husker at jeg selv lærte massevis av engelsk når jeg spilte Championship Manager i løpet av 10-15-årsalderen. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Etter det korte jeg så var det fra engelsk til spansk. Har også sett at hjerneklubben også har et spanskkurs. Men har ikke brukt noen av delene, så aner ingen av forskjellene. Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) vamos coño! Endret 2. mars 2010 av Kaktuz Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Omg takk! Er siste semester for meg med spansk, trengte dette virkelig før muntlig eksamen! Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 WIIIIIIHOOO!!!! Endelig er det lys i tunellen for meg og! Spansk karakteren min er den som er svakest på skjemaet mitt, og gruer meg til å begynne på VGS ettersom læreren vi har nå ikke er no god lærer. Læreren på VGS krever garantert en kraftig god del mer. Men så dukker dette opp! Har alldri vert innom denne delen av forumet før, så nå hadde jeg ren skjær flaks. Takk skal du ha. (kjøper programmet nesten garantert) Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Ah.. dette er noe jeg virkelig hadde trengt... hadde det bare vært til fransk. Noen som vet om noe lignenede? Lenke til kommentar
jmjt Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Det finnes masse sider der du kan betale en liten sum for å få opplæring på pdf samt mp3 filer slik at du kan lytte på det du skal lære. Jeg prøvde å lese inn først, men stemmen min høres jo helt j.... ut når jeg selv hører på... Så da fant jeg frem til. http://www.rocketlanguages.com/spanish/ Exercise 1. (The following are suggestions only.) Pamela: ¡Buenas tardes! You: Buenas tardes, Pamela. Pamela: ¿Cómo estás? You: Muy bien. ¿Y tú? Pamela: Muy bien, gracias. ¡Bueno, hasta luego! You: Nos vemos. Exercise 2. Marta: Hello, Miguel! How's it going? Miguel: So-so, and you? Marta: A little tired. Miguel: I'm sorry. What's happening? Marta: Nothing. Miguel: Well, Marta. Later! Marta: See ya. Jeg lastet ned til mp3 min fra pc'en, sitter å hører på det når jeg kjører til Oslo på jobb, fra Larvik... da er det et godt tilskudd til radion. Lenke til kommentar
evvan Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 Jepp, alt hjelper jo. Programmet Visual Link Spanish hjalp meg veldig mye ialefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå