Glassflasken Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Vet ikke hvordan jeg forklarer det.. Mm hvilken valuta er sånn at en brus koster flere ti tusener?/ Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 dnbnor:valutakalkulator lykke til Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Du tenker på hvilken valuta som er verdt minst/mest inflasjon? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Bare i tilfelle du lurer, så er valutakalkulatorer slik at bare euro/pund/usd skrevet i 1:1, mens alle andre valutaer regnes med 100[valuta]. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Indonesiske rupia er rundt 1600 kroner hvertfall, for 1NOK. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 100 kr = 149 253,73 Indonesiske ruphia ellers var vel Zimbabwe ganske langt nede, men de har vel endret valutta... Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Indiske rupi og thailandske bath er verdt ganske lite. Endret 3. februar 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Før Tyrkia forandret pengeenhetene sine hadde jeg pengesedler på ganske mange millioner. Ellers kan jeg fortelle at første gang jeg ble millionær var på åttitallet da jeg jobbet i Italia. Men da var en million Lire verdt omtrent fem tusen kroner. Nå som da er vel valutaer med mange nuller et tegn på at landet har rimelig dårlig styr på valutaen sin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå