IsabelleOlivia Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg har tenkt til å ta en liten loftrydding, har noen designerplagg blant annet med tags. Å selge på finn.no skaper veldig lite respons, har jeg hørt. Jeg syns at som forbruker er det håpløst å bla seg gjennom kles annonsene der. Jeg har lest litt guider og sånt på eBay, vet jeg må betale en prosent av salgssummen for å selge. Det som forvirrer meg mest er fraktsummen. Jeg vil satse på å tilby "worldwide". Men hvordan regner jeg ut frakten, posten i Norge er dritdyr. Noen råd? Hvordan gjør du det som NORSK selger på eBay? Hva lønner seg fastpris eller auksjonspris? Kom med erfaringer, råd, tips, ja alt. Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Posten satser: http://www.posten.no/binary/20139/file?download=true Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) auksjoner med buy it now pris = noe du blir fornøyd med og reserve (miniumuspris) du kan leve med er vel nøkkelen til suksess. Skjønt med postens satser for frakt blir du vel ikke konkurransedyktig Endret 4. februar 2010 av MrLee Lenke til kommentar
IsabelleOlivia Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 Jeez. Si jeg pakker inn en kjole i egen emballasje, det er 253 og 73 kr tillegg per kino Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå