Benbjo Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) God kveld alle kunstkyndige. Jeg leter etter navnet på en kunster og jeg har egentlig bare et bilde å gå ut i fra. Bildet er så godt som sort/hvitt, med sorte streker vertikalt ned bildet. Alt er tegnet med blyant/penn ser det ut som. I midten er det en mann (som ber?). Bildet ser religiøst ut. Tegningen av mannen er ikke "realistisk", men bare streker (hvis dere skjønner, kan ikke kunst...). Er ganske sikker på at bildet er relativt kjent. Vet at en bruker her på forumet har bildet som avatar og også sett folk som har tatovering av dette bildet. Klarer ikke forklare det noe særlig nærmere. Blir veldig glad om noen klarer å oppspore bildet/kunstneren! EDIT: Det er mulig mannen har vinger, altså en engel. Litt usikker på dette. Endret 3. februar 2010 av Benbjo Lenke til kommentar
LilleLol Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Det er veldig vanskelig å vite hvilket bilde du snakker om. Uten et bilde av tegningen blir det så og si umulig Beklager Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 Vet det er et longshot, men det er tegningen jeg er ute etter. Jaja, får leve med å ikke finne det ut til jeg tilfeldigvis ser det igjen. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 det var ganske godt forklart tho, men har ikke sett det bildet før, dessvere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå