Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den Lille Intime Sex Kaféen

Anbefalte innlegg

Den Lille Intime Sex Kaféen

Her kan en babble i vei om stort og smått angående sex og den slags :new_woot:

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor
REGLER:

1.Respekt og sex.

2.Vi holder oss til regel 1.

3.Er dere uenig i regel 1, så les regel 2.

Ja så får jeg begynne da med å babble i vei.

Jeg tok å stillte inn min kuk på kjærestens ansikt og like før jeg skulle sprute i vei - så sa hun STOPP før jeg kaster opp. Hadde ikke noen problemer med det, men synest det var unødvendig å bruke ordene "før jeg kaster opp".

Men vi er venner for det :) Så herlig dere. Å være venner er bra. Jeg oppfordrer alle til å være venner, så sant en er i stand til det eller så langt det er praktisk realistik mulig selvsagt.

Og til tider gjorde hun meg litt nervøs, da hun til tider kunne klage på sæden min, omtrent uansett hvor den fallt - om det var på dynen, kroppen hennes eller i handen min. Ærlig talt, det er jo ikke maursyre vi snakker om.

Endret av IDF
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke Lilac1 mente det vondt ;)

Ellers synes jeg det er forståelig at en kvinne ikke vil bli sprutet i ansiktet. Jeg skjønner, ettersom jeg selv er mann, at du verdsetter sæden din, men du og hun har nok et ganske ulikt syn på dette. På samme måte som du mener hun må ha respekt for deg må du ha respekt for at hun kanskje ikke vil ha spruten din i ansiktet sitt.

Lenke til kommentar

Nå var det vel ikke det at hun ikke ville ha den i ansiktet som var det værste synes jeg. Men snarere det at hun ikke ville ha den noen plass i det hele tatt slik jeg leste innlegget.

Kudos for en flott initiativ, samt en førstpost som senker terskelen.

-Deluze

Lenke til kommentar

Den anale opplevelsen.

Etter rundt 45 minutter med knullig omtrent uten stopp, så hadde det gått for henne ett par ganger, men hun likte at jeg også skulle få gjøre meg ferdig. Noe som ofte tok sin tid, da jeg egentlig ikke helt visste når hun ville jeg skulle komme (da hun som regelt liker lange økter)...

...så etter 45 minutters tid sa hun indirekte at nå begynte fitten hennes å merke kjøret, da hun jo allerede hadde kommet ett par ganger etc og den var litt mindre ready for å fortsette fucking.

Så hva var hennes geniale ide - for å hindre å såre min lillemann om at den ikke kunne få kjøre på videre?

Jo, hun sa nemlig plutselig "skal vi ta å kjøre han inn i rumpen min"

Jeg tenkte meg om, og tenkte meg om, og tenkte at hm det har jeg jo aldri vert så hipp på. Men okey, la gå da tenkte jeg. Det viste seg å bli en trang start, så hun hentet matolje og gnidde inn det ene og de andre. Etter litt forsiktig såvidt inn og ut, så glei den helt inn til slutt, og da var det gjort. Inn og ut og inn og ut - ja er vel det enn gjør liksom...

Poenget? Jo her er poenget! Fordi midt under seansen, så sa hun DETTE: "NÅ SKJØNNER JEG HVORFOR FOLK VELGER Å BLI HOMOFILE"...."DETTE ER UBESKRIVEIG DEILIG OPPLEVESE"!!!!

Hjeeeeeeeeelp! Tenkte jeg!!!!! Fordi hun sier at hun forstår godt hvorfor ett mannfolk knuller ett annet mannfolk i rævva!!!! Bare tanken fikk min super harde kuk til å bli mindre og mindre...

...og for å ikke røpe meg, så tok jeg den ut før den mistet stivelsen helt og kjørte den inn i fitten hennes igjen. Menst jeg fikk den hard igjen i en fei, og prøvde å fortrenge at hun nettopp hadde ropt ut at hun skjønner hvorfor mannfolk kjører det edleste midt i rævva på ett annet mannfolk.

Så den anale gleden for min del ble sånn halveis kortvarig - jeg fikk nemlig slike rare tanker oppi hodet om at "tenk om dette var ett mannfolk ræv jeg knullte, huff å huff". Da var det jammen meg godt at det bare var ett par centimeter inn i den herlige fitten hennes for en god avkobling, før jeg ble beordret å kjøre den inn at i hennes trange rumpe hull.

Endret av IDF
Lenke til kommentar
Utrolig hvordan du mislikte at hun sa det da. Hun ga jo deg egentlig bare et kompliment.

Hehe ja, jo du har jo rett i det.

Jeg mislikte jo ikke komplimentet da - men bivirkningen likte jeg ikke der og da, altså siden jeg ikke ble så opphisset av å få servert ett tankebilde om at enn mann tar en annen mann bakifra og dermed kom jeg såpass ut av kontroll at jeg begynte å sammenlige hennes rumpe med en manne rumpe, en tanke som uungåelig raste igjennom hodet mitt. Spesielt siden hennes rumpe jo er helt lik som en manns rompe, bare litt bredere og sånn. En fitte er jo ikke lik en kuk for å si det sånn da.

Men jeg burde vel kanskje fokusert mer på komplimentet som du sa, og vinklet det mer positivt istedet for den negative vinklingen. Så masse kudos og ros for hennes kompliment...

...som var "NÅ SKJØNNER JEG HVORFOR MANNFOLK BLIR HOMOFILE"..."DET ER HERLIG Å BLI RUMPE PULT"

Takk for komplimentet nok engang!

Og til alle heterofile der ute (slike som meg), så anbefaler jeg å kjøpe en vibrerende vibrator, istedet for å få traumaer og mareritt etter at dere har fått en mann til å rævkjøre dere. Ta å smør den inn med matolje og kjøre den oppi rumpen, gjerne menst en samtidig onanerer eller får pult kuken av damen sin. Spennende, selv om jeg ikke har prøvd det.

Men nå som hun kunne bekrefte at det var herlig å bli rumpe pult, så kan det jo vurderes å prøve det ut - men ikke med en annen manns kuk. Nei fysja meg. ER man heterofil så ER man heterofil.

Endret av IDF
Lenke til kommentar

Hehe, jeg anbefaler på det sterkeste at det prøves med noe i feil hull for oss karer. Prøvde det selv for første gang i forrige uke, en orgasme jeg tviler på at jeg noen sinne vil glemme. ;) ( For the record: Det ble gjort av en kvinne. )

Endret av Vizla
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...