Gå til innhold

Er denne laptopen bra?

Hunti

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

GPUen er middelklasse. Husk at det nettopp har kommet ny versjon av 4650 -> 5650. Sikkert ikke allverdens forskjell da.

Prosessoren er helt grei, men til ditt bruk trenger du ikke så mye bedre prosessor fordi skjermkortet er flaskehalsen ved spilling.

Spinexel, har du ennå ikke kjøpt laptop? Du burde jo kunne svart da du har stilt utallige spørsmål om 4650 og lignende prosessor :)

Lenke til kommentar

jeg la laptop kjøpet litt på hylla fordi så på bil i stedet..

men spurte bare om CPU'en, alt det andre har jeg, som du vet(..), fått svar på tidligere. :)

synes du prisen er grei til denne :)?

hvis i tillegg tar utgangspunkt i denne http://www.elkjop.no/product/data/barbar-p...oductTabcontent

er denne i5 prosessoren veldig bra (i forhold til feks den som er linket til i førstetråde) og i7 1,6 GHz?

Endret av Spinexel
Lenke til kommentar

Hehe :)

Prisen ser ganske grei ut med tanke på 2stk 500gb 7200rpm HDer og 6gb ram. 6gb ram er overkill da. 4gb er mer enn nok.

EDIT: Den så veldig fin ut den du linket til der Spinexel. Prosessoren er bedre enn amd`en.

Endret av EivindS_
Lenke til kommentar

Prosessoren vil nok ikke være flaskehalsen på denne bærbare PC'en. Til spill vil nok skjermkortet oppleves som flaskehalsen, og som vanlig kontor-pc til skolearbeid vil kanskje en SSD-disk som operativsystem-disk være en ytelsesboost i fremtiden :)

Sånn i utgangspunktet ville jeg kanskje sagt at det var litt lav oppløsning på skjermen mtp at den er 17,3", men kanskje ikke så dumt for spillopplevelsen at det er litt lav oppløsning som skjermkortet vil kunne dra lettere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...