EinarEriksen Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Selskapet Isuppli mener disse telefonene starter en trend om aktiv støykansellering i mobiltelefoner. Les mer Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Er det rimelig å anta at de bytter mikrofon hvis telefonen legges med skjermen ned under høytalersamtaler? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Når min kompis med iPhone (3GS) aktiverer høytaler / konferanse viser det seg at eneste formen for støydemping Apple har laget er og fjerne all lyd når det ikke er lyd. Dermed ble kompisen min veldig hakkete selv om lydnivået som kom til meg var høyt nok. Jada... Glad jeg ikke eier leketøyet iPhone. Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Når min kompis med iPhone (3GS) aktiverer høytaler / konferanse viser det seg at eneste formen for støydemping Apple har laget er og fjerne all lyd når det ikke er lyd. Dermed ble kompisen min veldig hakkete selv om lydnivået som kom til meg var høyt nok. Jada... Glad jeg ikke eier leketøyet iPhone. Den fungerer som en gate altså, lyd slippes ikke igjennom før den er over et visst nivå. Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Har dette på noen Nokiatelefoner (6720, E52, E55, E72), og det fungerer meget bra. På E72 har Nokia lagt 1 mic der du prater (selvsagt) og en ved kameraet. På denne måten kan micen ved kameraet høre hva som er støy, og parre dette mot lyden som kommer i den andre. På den måten skjønner telefonen hva som er stemmen min og hva som er passerende biler Dette er en trend jeg LIKER Lenke til kommentar
Burud Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Har dette på noen Nokiatelefoner (6720, E52, E55, E72), og det fungerer meget bra. På E72 har Nokia lagt 1 mic der du prater (selvsagt) og en ved kameraet. På denne måten kan micen ved kameraet høre hva som er støy, og parre dette mot lyden som kommer i den andre. På den måten skjønner telefonen hva som er stemmen min og hva som er passerende biler Dette er en trend jeg LIKER På E72 er det i tillegg 2 micker til støy demping.. Lenke til kommentar
Surrections Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 hvorfor har ingen benyttet mikrofonen til å kansellere bakgrunnsstøy for musikkspilling enda!?!?!? Det er jo genialt! Slipper dyre svære headset! Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Men fremdeles vil jeg påstå at HTC Touch Pro 2 er overlegen, spesielt i konferansemodus. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 hvorfor har ingen benyttet mikrofonen til å kansellere bakgrunnsstøy for musikkspilling enda!?!?!? Det er jo genialt! Slipper dyre svære headset! Det er det jo mange som har gjort, i flere år. Støykansellering har dog noen praktiske begrensinger. AtW Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Creative har såvidt jeg vet ptant for dette på gamingheadset. Supersmart løsning etter min mening Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Den fungerer som en gate altså, lyd slippes ikke igjennom før den er over et visst nivå. Just det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg