Joananas Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Det er ikke bare snøen som mangler i Vancouver. Les mer Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Et vinter-OL spill uten langrenn? Det er fail det. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg husker spillet "The Games: Winter Challenge" fra jeg var liten pode. Og ut fra det jeg kan huske var det faktisk et ganske bra spill. Men det er dessverre unntaket heller enn regelen. OL-spillene lider under samme "sykdom" som filmspillene, hvor de sjelden blir verdt tiden brukt på dem. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 huff, prøvde det på pcen. Dette er lagd for konsoll og var totalt tragisk! Måtte gjette meg frem til hvilke knapper og slikt jeg skulle bruke! huff og huff! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Noen bør lage en remake av Summer/Winter Games fra Commodore. Det var olympiade spill det Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Foretrekker Ski or Die! Lenke til kommentar
frds Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Har aldri likt dise OL- spillene egentlig, så det blir nok ikke kjøpr fra min side. Lenke til kommentar
theperfectS Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Er du achievement "hunter" er OL spill helt geniale ^^ aaalt for lette. Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Nagano ( 1998 tror jeg? ) er det eneste OL-spillet som har underholdt meg til en viss grad. Lenke til kommentar
Alcest Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Jeg hadde tenkt til å komme med lurt ordspill om løssnø og kvaliteten på spillet... Funket ikke. HEI JONAS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg