dosk101 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Har dere noen gode tips, til hvordan man går opp i vekt? Er litt tynn:( Lenke til kommentar
HValder Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Ta turen inn på treningsforumet du, bedre å legge på seg muskalr enn feitt . Lenke til kommentar
dosk101 Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Ta turen inn på treningsforumet du, bedre å legge på seg muskalr enn feitt . Ok;D takk;D Ta turen inn på treningsforumet du, bedre å legge på seg muskalr enn feitt . treningsforum, eller trenings senter? Lenke til kommentar
HValder Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Gjerne begge deler, men i første omganag tenkte eg på treningsforumet her på diskusjon.no. Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Spis mye is, du kan lett tylle i deg en 2-3 liter om dagen! Hokuspokus Lenke til kommentar
dosk101 Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Spis mye is, du kan lett tylle i deg en 2-3 liter om dagen! Hokuspokus Hva er beste isen da? Boks eller slik man kjøper i kiosk? Lenke til kommentar
L4ffen Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Ville ikke anbefale å spise crap (is, godteri, sjokolade). Få i deg næring og vær aktiv og få frisk luft. Spis naturlig fett, og ikke transfett (såtr oppført som vegetabilsk olje på baksiden av vare-etikette). - Fem frukt om dagen - Karbohydrater - Greit å få i seg litt proteiner og karbohydrater etter trening, for å bygge opp igjen musklene - Drikk mye melk Vel, mine tips er kanskje ikke så bra, men en ting du kan gjøre er å laste ned Mat på data og sjekke hvor mye du trenger av de forskjellige næringsstoffene hver dag (i forhold til alder osv) også kan du lage et generelt ukeoppsett. Programmet gir deg mulighet til å sjekke hvor mye det er av div stoffer i alle matvarer omtrent. Les tips for å gå opp i vekt på nettet og følg dem i liten grad på starten, så du faktisk klarer å følge dem. Endret 3. februar 2010 av Photôgrapher Lenke til kommentar
dosk101 Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Ville ikke anbefale å spise crap (is, godteri, sjokolade). Få i deg næring og vær aktiv og få frisk luft. Spis naturlig fett, og ikke transfett (såtr oppført som vegetabilsk olje på baksiden av vare-etikette). - Fem frukt om dagen - Karbohydrater - Greit å få i seg litt proteiner og karbohydrater etter trening, for å bygge opp igjen musklene - Drikk mye melk Vel, mine tips er kanskje ikke så bra, men en ting du kan gjøre er å laste ned Mat på data og sjekke hvor mye du trenger av de forskjellige næringsstoffene hver dag (i forhold til alder osv) også kan du lage et generelt ukeoppsett. Programmet gir deg mulighet til å sjekke hvor mye det er av div stoffer i alle matvarer omtrent. Les tips for å gå opp i vekt på nettet og følg dem i liten grad på starten, så du faktisk klarer å følge dem. Hva med å trene? på treningsenter? Hva er best å trene da for å bygge opp musklene? armer, føtter hva? Lenke til kommentar
L4ffen Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Ville ikke anbefale å spise crap (is, godteri, sjokolade). Få i deg næring og vær aktiv og få frisk luft. Spis naturlig fett, og ikke transfett (såtr oppført som vegetabilsk olje på baksiden av vare-etikette). - Fem frukt om dagen - Karbohydrater - Greit å få i seg litt proteiner og karbohydrater etter trening, for å bygge opp igjen musklene - Drikk mye melk Vel, mine tips er kanskje ikke så bra, men en ting du kan gjøre er å laste ned Mat på data og sjekke hvor mye du trenger av de forskjellige næringsstoffene hver dag (i forhold til alder osv) også kan du lage et generelt ukeoppsett. Programmet gir deg mulighet til å sjekke hvor mye det er av div stoffer i alle matvarer omtrent. Les tips for å gå opp i vekt på nettet og følg dem i liten grad på starten, så du faktisk klarer å følge dem. Hva med å trene? på treningsenter? Hva er best å trene da for å bygge opp musklene? armer, føtter hva? Nå på vinteren ville jeg anbefalt å komme seg ut på ski i marka (hvor bor du?), gjerne klassisk, hvor du får brukt armene i staking og diagonal oppover. Evt ta noe styrkeøvelser på matten hjemme. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Signatur. Personleg vil eg anbefale ei runde med RYP for å lære teknikkane før du går laus på eit styrkeprogram som f.eks. stronglifts 5x5. Lenke til kommentar
dosk101 Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 Signatur. Personleg vil eg anbefale ei runde med RYP for å lære teknikkane før du går laus på eit styrkeprogram som f.eks. stronglifts 5x5. RYP og stronglifts 5x5. hva er det? Lenke til kommentar
HValder Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Signatur. Personleg vil eg anbefale ei runde med RYP for å lære teknikkane før du går laus på eit styrkeprogram som f.eks. stronglifts 5x5. RYP og stronglifts 5x5. hva er det? Følg linken i signaturen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå