Snuble Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Bruker Word 2007. Har en tekst jeg skal skrive ut. Men arket går gjennom skriveren og kommur ut helt tomt! Det rare er at jeg trykker på forhåndsvisning i word og her vises teksten. Skriveren virker som den skal fordi jeg fikk til å skrive ut et bilde og en tekst i et annet program. Det må være noe jeg har gjort i word, som forårsaker dette. Er det en måte å finne dette ut på? Evt stille word tilbake til "default settings"? Endret 3. februar 2010 av Snuble Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Du kan jo prøve å reinstallere Word da? Hvis du har det på cd da =) Lenke til kommentar
Snuble Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Du kan jo prøve å reinstallere Word da? Hvis du har det på cd da =) Reinstallere word hørtes litt drastisk ut... Nå skal det sies at jeg er vant til å bruke word2003 og har aldri hatt problemer med det.. Forrige gang jeg brukte word (2007) laget jeg en utskrift med liggende ark og to avsnitt, med et bilde osv. Når jeg nå starter et nytt dokument virker det som om word tror jeg skal fortsette på samme dokument! Det er liggende dokument og to avsnitt osv... Irriterende! Er det ikke en enkel måte å stille inn slik at når jeg skal lage et nytt dokument i word, så er det stående og med et avsnitt osv... Det er sikkert en banal enkel ting jeg overser her... Endret 5. februar 2010 av Snuble Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Reinstallere Word er ikke noe dramatisk =) Tar bare noen minutter og krever minimalt med data kunskaper! Lenke til kommentar
BigBirdy Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Har noe lignendes problemer med Word 2007. Min løsning: Last ned PDFCreator og skriv ut til den. Er arket fortsatt blankt er det nok noe med Word som er veldig galt. Om den ikke er blankt kan du skrive ut PDFen. Kommer det en hvit utskrift uansett hva du skriver eller gjelder det bare det ene dokumentet? Lenke til kommentar
Snuble Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 Har noe lignendes problemer med Word 2007. Min løsning: Last ned PDFCreator og skriv ut til den. Er arket fortsatt blankt er det nok noe med Word som er veldig galt. Om den ikke er blankt kan du skrive ut PDFen. Kommer det en hvit utskrift uansett hva du skriver eller gjelder det bare det ene dokumentet? Når jeg nå åpner word kommer den opp som liggende tekstretning og to spalter blant annet.. Jeg lurer på om jeg har på en måte lagret dette oppsettet som en mal? Jeg har orginalcd'en liggende, men det er bare en lisens.. Går det an å avinnstallere den og legge den inn pånytt på min maskin? Hvis ikke må jeg kjøpe ny? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå