megaray Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 HEI ! Har nettopp kjøpt meg en ny hd. WD 80 GB. Når jeg kjører fdisk kommer det opp bare 10 Gb under denne disken .... Hva er det jeg gjør galt, har satt den opp som master, riktig jumper og den står alene ..................................................... Har et Asus K7V kort, kan det være sån at den ikke klarer å takle så store harddisker ?? Please Help ! - TAKK ! Ray Lenke til kommentar
gustav Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Kortet skal vel fint takle størrelsen på HD, det er vel mer snakk om i så fall hva slags OS du kjører? Vil forøvrig anbefale deg å endre topicen, til noe mer informativt enn HJELP! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Tråder skal ha et beskrivende emnefelt. Om du lurer på noe om hovedkortet ditt så skal emnefeltet være "Problemer med Epox5k3+ hovedkortet mitt". Tråden skal også være postet i rett kategori. Emnfefelt med kun store bokstaver, overdrevent bruk av !? og lite beskrivende vil bli stengt. Eksempel på dårlig emnefelt er "HJEEEEEELP!!!!HVA GJØR JEG NÅ????????". Lenke til kommentar
Chief Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Når du ikke finner den større i fdisk er det ikke et OS problem. Du må nok oppdatere BIOS vil jeg tro! Sjekk ASUS sine sider etter nyeste BIOS! -Chief- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå