Gå til innhold

Pc skrur seg av hjelp fort !

Anbefalte innlegg

Hei jeg har en compaw presario cq60 jeg har hatt probmlemer med og starte og pc i det siste

den kommer aldri til vista logon bare musa vises så prøvde jeg og reinstalere det idag

så det funker nå men så ser det ut som hvis jeg lar pcen stå en stund så skrur den seg av

da mener jeg ikke lenge 15 min jeg gikk og spiste kom til bake var den skrud av men så så jeg at den gikk i vilemodus etter 10minnutter så kan det være noe med det ...

Noe annet: for noen dager siden på denne pcen (laptop) snudde jeg pcen og henta støvsugeren og begynte og støvsuge på utsiden av lokkene åpna ingen ting ! så vifta ble mye mer stille

bare så dere hvet det og at det ikke er problemet,

det kan ikke være at pcen blir for varm den har blitt varmere før og ikke slått seg av

har hatt den over 1 år nå så har ikke mer garanti på den :((

så noen som kan hjelpe meg og si hva som skjer kan hardisken være løs feks.. eller noes sånt ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om du har tatt en reinstall så må du sjekke strøminnstillinger i kontrollpanel, og om du kjører den på batteri så er det normalt at den slår seg av raskt/går i ventemodus.

Det gjør den også om den står på strømsparer.

Takk det ser ut til og være problemet får teste litt til og si ifra hvis det er noe jeg :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...