SondreG Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Heisann Jeg tok jegerkurset for 3-4 år siden, men tok prøven kun 1 gang, og fikk for mange feil. rett etterpå startet jeg å jobbe, og den ble rett og slett glemt. kan jeg ta prøven nå, uten kurset? i og med at jeg tok dette for 3-4 år siden.. mvh, Sondre Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Det må du nesten spørre de som avholder kurs/prøver om. Har du noen bekreftelse på at du har gjennomført kurset/skytingen? Men, det jeg tenker på er at siden du strøk på prøven for 3-4 år siden, skader deg vel ikke med oppfriskning? Dumt å ha jegere løpende ute i skogen med for lite kunnskap/opplæring om våpen! Lenke til kommentar
SondreG Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 joa, har da bekreftelse på det. Men, du har jo et jævla godt poeng da :-) Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 joa, har da bekreftelse på det. Men, du har jo et jævla godt poeng da :-) Bare ta det på nytt du, da blir jo prøven enklere også. Fins jo masse lynkurs, så du kan ta alt på en uke hvis du vil bli ferdig med det Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Så lenge du har de obligatoriske timene er det bare å ta prøven på nytt. Bare les deg opp til endringene som er gjort i lovverket nå rett over nyttår. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 men det er ingen krav tl å måtte ta kurset igjen. Lenke til kommentar
Xaser Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Du kan ta prøven mange ganger, men etter å ha tatt den 2 ganger må du betale ny prøveavgift. Du må kunne dokumentere at du har tatt de obligatoriske timene før du tar prøven (noe du skriver du kan, så dette bør går greit) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå