Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Første date gikk bra, hva nå ?

Gjest Datern

Anbefalte innlegg

Well, hun gjorde ingenting på mandag og tirsdag (jeg sjekka jevnlig om hun var tilstede på msn...)

Men jeg vet fremdeles ikke helt hva alt dette dreide seg om

Først var hun superkeen så plutselig over natta totalt uinteressert, uten at hun faktisk har noen andre planer eller en annen å holde på med ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Well, hun gjorde ingenting på mandag og tirsdag (jeg sjekka jevnlig om hun var tilstede på msn...)

Men jeg vet fremdeles ikke helt hva alt dette dreide seg om

Først var hun superkeen så plutselig over natta totalt uinteressert, uten at hun faktisk har noen andre planer eller en annen å holde på med ?

Som sagt, hva folk sier og hva de faktisk mener og gjør er to forskjellige ting. Hvis jeg opplever misforhold mellom ord og handling, så vektlegger jeg handling. For meg virker det mer og mer som at hun faktisk ikke er interessert, og prøver seg på "hvite løgner" for at du ikke skal bli såret. Men faktum er at man blir mer såret av å bli servert løgner enn å få sannheten slengt midt i trynet.

Lenke til kommentar
Kanskje hun setter deg på prøve, for å se hvor interessert du er i henne. Mitt subjektive forslag er å skrive at hun får ha god tur og at du gleder deg til at dere skal møtes neste gang, slik at hun får noe å se frem til. :)

så dum er ingen kvinnfolk. det er bare en måte å finne ut av om dette er noe å satse på og det er å møtes IRL!

Derimot hvis hun gjør det du tror, så leker hun med følelsene hans og er ikke noe å satse på.

Kanskje hun føler hun tester han, men samtidig er det jo motsatt og. Vil man inn i ett forhold med ett slikt kvinnfolk eller noe annet? Da er det ganske mye hun vil ha han til å vente på. Det første kysset, intimitet generelt, det første samleiet, osv osv...For meg virker dette som en dame som kan ydmyke deg og såre deg på aller verste måte, bare for å ha det gøy. Det aller verste som kan skje, er at hun driver og puler rundt mens han sitter og venter på svar...Pass deg for hun der!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...