Alkanide Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Hva mener dere om dette? Om jeg da evt hadde spilt på en Ibanez JEM20TH på scenen, som er en nydelig gitar.. Hadde noen irritert seg grenseløst over at jeg da anvender en signaturgitar? Eller en hvilkensomhelst annen signaturgitar (No offence, men JEM er favoritt-serien min.. Og litt Slash Les Paul'sa) Hva mener folket? Lenke til kommentar
theda9el2k Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg skjønner ikke hvorfor det skulle ha noe å si? Hadde ikke brydd meg det minste, ihvertfall:) Lenke til kommentar
Alkanide Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Jeg tenkte om man spiller foran flere tusen personer, om man bør spille på noe spes, siden en gitar med håndtak er JEM.. Men jeg liker jo kun RG og JEM (Og Les Paul, men vet ikke hvor mye de kommer opp på scenen, får se xP).. Og antar det kommer til å bli scene-gitarene mine.. Så kommer jo til tider til å dra frem forskjellige JEMer også.. Men jeg vet ikke, følte bare det kanskje ble litt rart, men hey, jeg bare stilte spørsmålet, hehe Endret 3. februar 2010 av Alkanide Lenke til kommentar
Richard_H Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Nei, jeg ville ikke ha reagert. Isåfall så gjør jo en haug av artister det allerede. Ta f.eks Gibson Les Paul, det er jo signatur gitaren til Les Paul (Lester Polsfuss) så da er vi nok alle skyldige haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå