Gå til innhold

XLR til minijack

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alså, om du er jente eller gutt spiller vel ingen rolle ? Ser at du har skrevet dette i den andre posten din og..blir for dumt.

:yes: derfor er det fint viss alle boikotter slike tråder, slik at det blir slutt på dei... det er tydligvis mange single fjortiser (eller gamle griser) på forumet som "kjem løpande" så fort dei ser ordet "jente" i topic'en... håplaust! :evil:

ELISA: er det viktig at du er jente? :shrug:

Lenke til kommentar

Vel hvem liker ikke jenter da!!! :D:D:D

Vel untatt homoer da. Og de håper jeg er i mindre tall av her på forumet da. :x

Blir liksom ikke det samme lenger da.

Men "HJELP", "VIKTIG" og "SØT LITEN JENTE" Ol. Blir nok litt for sterk for meg også. :wink:

Lenke til kommentar
gg!  :woot:  

tror noen akkurat har jagd vekk et hokjønn fra forumet. nice work!

(det var ironi, altså)

bfisk

det skal ikke spille noen rolle hvilket kjønn noen her på forumet er!

alle må følge samme rettningslinjene. hun hadde en post med

"jente i nød" fra før. håper hun lærte noe denne gangen.

Det er jeg helt enig i, men det hadde vel gått an å gjøre det på en litt mindre krass måte, men det er nå mitt syn.

bfisk

Lenke til kommentar
Vel.. Jeg har heller ikke sett en direkte overgang. Spørs nok om du ikke bør prøve på å lage en overgang av to.

Jeg så faktisk en slik overgang til salgs over disk i går. :p Jeg var innom Strandberg i Porsgrunn, i instrument og musikkavdelingen. Husker ikke hva den kostet, men la merke til den pga. den spesielle kombinasjonen.

Blir nok mer og mer vanlig pga. bærbare minidiskspillere som skal tappes eller brukes i opptak sammen med professonelt lydutstyr.

mvh

Jan Arve

Lenke til kommentar

Tragisk å lese gjennom noen av innleggene her, utrolig hvor lite som tåles av enkelte på dette forumet! Så snart ei jente skriver noe som kan tolkes som feil blir det reagert med kommentarer som "vil ikke ha kjerringer på forumet" bla bla bla... Det blir for dumt, og i tillegg ble det her gjort en skikkelig innsats av noen for å jage elisa bort fra forumet... Nice work... not.

Det var nå min mening, off topic men jeg klarte ikke holde meg :roll:

Lenke til kommentar

Skulle vi da kanskje bli ferdig med denne fjortisfaktoren og prøve å hjelpe henne istedenfor :o :o

Jeg har desverre ikke noe å bidra med, for kabler er ikke mitt felt..

Åhhh, godt å få ut litt frustrasjon en gang iblandt.... :wink:

Lenke til kommentar

hei du frøken :wink: . må bare beklage på vegne av mine, vell, hva skal man kalle dem :roll: ?

Selv synes jeg det er litt drøyt å skrive "jente i nød" for hjelpen kommer jo uansett.

nokk om det.

ville ha sett rundt i biltema kataloger, og sett om dem kunne ha det dær. eller dratt innom ei lokal el.shappe og hørt hva dem tar for å lage en slik overgang.

sistnevnte er vel en ganske sikker løsning, siden di fleste el.shapper kan mekke slike kabler. da snakker jeg ikke om elkjip. men shapper som reparerer tv'er o.l, dær hvor dem vet hvordan man brukker en loddebolt, eller for såvidt vet hva en loddebolt er. :shrug:

det finnes jo også andre kataloger med mye rart. arngren f.eks..

ps. vær nå litt sterk. når du skal "stå frem" som en kvinne, kjemp som en kvinne! ikke la deg knekke av noen patetiske fjortis utsagn! :grumpy:

Peace out, brothers :woot: :wink:

Lenke til kommentar

Sorry at jeg sier det, men det er dustete å reagere på den måten med en gang dere ser ordet "jente" i forumet ass!!Barnslig!!Stakkars Elisa...Kanskje det var dumt av henne å si det, men det holder vel at hun får vite om det istedenfor å starte en laaang tåpelig diskusjon :-? :-? Jenter skal tas vare på!! :yes:

Mvh Tomzern :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...