elisa Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 jeg har en mic kabel.. XLR.. og jeg trenger en overgang til minijack.. fra HANN til minijack blir det vel.. så hvilke butikker har slikt? Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Alså, om du er jente eller gutt spiller vel ingen rolle ? Ser at du har skrevet dette i den andre posten din og..blir for dumt. Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Alså, om du er jente eller gutt spiller vel ingen rolle ? Ser at du har skrevet dette i den andre posten din og..blir for dumt. Hehe.. Gammalt triks som gjør det lettere å få hjelp vettu.. Men ja, det blir litt dumt.. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Har faktisk aldri sett en slik overgang, men det du kan gjøre er å kjøpe fra XLR til phono (litt vanligere blant audiofolk) også heller ta en overgang fra phono til minijack. www.elfa.se/no har kanskje noe slikt... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Noen som burde lære seg å lage topic.. Lenke til kommentar
elisa Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 å herregud.. så #"&¤/% dere er.. ja jeg gjorde det igjen fordi det ble reagert sist.. helt latterlig.. det er vel stort sett bare gutter her? bare ute etter litt attention for å få svar kanskje? men så drit i det å lavær og svar.. JA STENG av hele driten.. koman.. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 ...eller, dere kan gjøre noe konstruktivt, som å hjelpe henne. de fleste data/elektronikk/lydbutikker har slikt. det er ikke sikkert du finner en direkte overgang, men du kan lage en av to andre, hhv fra xlr til rca (phono altså) og rca til minijack. bare pass på å få med rette kjønn. gl&hf in the audio world. bfisk Lenke til kommentar
delfin Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Du trenger ikke bli furtete. Det var vel strengt talt en helt unødvendig opplysning at du er jente? Om en uke har vi "Søt blondine på 19 fra Oslo søker hjelp..PS: Jeg er jomfru!" i "Siste fra Forum". Lenke til kommentar
elisa Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 takk for svar. pifler: jo, du har nok rett. det var vel passe dumt av meg, HUFF. lover å aldri gjøre det mer. men det er da måte på hva folk skal henge seg oppi. skulle tro det er bare en gjeng gamle grinebitere her. jenter blir vel sett på som mindre informerte angående slike temaer som blir diskutert her. dessuten er jeg jo litt i nød. trenger store sterke gutter til å redde meg. men takk for meg Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 gg! tror noen akkurat har jagd vekk et hokjønn fra forumet. nice work! (det var ironi, altså) bfisk Lenke til kommentar
corcky Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Vi trenger ikke kjerringer på forumet.. Knall Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Hehe.. Beklager. Vel.. Jeg har heller ikke sett en direkte overgang. Spørs nok om du ikke bør prøve på å lage en overgang av to. Altså XLR til Phono (RCR vil jeg tro), og så videre fra phono til jackplugg av ønsket 'tykkelse'.. Lenke til kommentar
darker Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 er dere imot jenter eller noe sånn? :o kanskje bare redde? Anyway, blir for dumt å reagere sånn på en tråd, fører bare til flaming og det er nada point. Syns man at topicen er dårlig, så greit, da tenker man det inni seg og så går man videre. Tror de aller fleste faktisk klarer det. Syns anyway trikset fungerer bra jeg, de fleste av oss har faktisk en merkelig medfødt trang til å prøve å hjelpe jenter i nød. Lenke til kommentar
L.. Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 trenger store sterke gutter til å redde meg. men takk for meg Vel hvor mange store gutter du finner her er vel mer tvilsomt. Det som er mest sansynligvis du finner her er gutter som nettopp (eller på vei) inn i puberterten. Jeg har en teori om at 70% er under 16 år her. :wink: Men at fleste parten her er mer villig til å krangle med hverandre enn å da prøve å hjelpe andre, vel vel hva skal jeg si. Det er jo nesten barehage fakter. "Gunnar fikk mer sjokolade enn meg!!!!" "MAAAMMMMMAA. Erik har tatt pappas blader!!!!!!!!!!!" Men jeg skal innrømme jeg ikke har noe nyttig å legge inn som hjelp jeg heller da. Lenke til kommentar
capy Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 gg! tror noen akkurat har jagd vekk et hokjønn fra forumet. nice work! (det var ironi, altså) bfisk det skal ikke spille noen rolle hvilket kjønn noen her på forumet er! alle må følge samme rettningslinjene. hun hadde en post med "jente i nød" fra før. håper hun lærte noe denne gangen. Lenke til kommentar
delfin Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Dere legger jo opp til det selv med slike poster da jenter (ikke alle selvfølgelig), "Ung jente i nød søker hjelp fra sterk gutt" er jo ikke akkurat med på å underbygge likestillingen her. Det var ikke meningen å være brysk i sted forresten, og jeg beklager det hvis du oppfattet det slik, men jeg syntes bare det var en smule unødvendig å skrive at du var jente i topic. Den eneste grunnen JEG kan komme på er for å utnytte gutters ...vel...svakhet for jenter til å få flere svar fortere, og det er sleip taktikk Hold det utenfor topic ihvertfall, så får du heller ha det i posten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå