anordne Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Hei alle! Må kjøpe meg nytt tastatur til htpc`n min. Jeg har i mange år vært meget fornøyd med mitt dinovo edge. Nydelig og elegant tastatur som ikke tar mye plass. Ligger i sofaen og slenger eller på stuebordet. Nå er desverre batteriet helt ødelagt på dette og jeg må finne meg ett nytt. Hva skal jeg velge?? Vurderer ett nytt dinovo edge, men hadde ett irriterende problem med att det mistet kontakt og hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhholdt inne knapper innimellom. Noen som har noen erfaringer om dette er ett problem som fremdeles er på de nye? Hva er et bra alternativ, aller helst med "mus" på tastaturet. Forferdelig å kaste ett så vakkert tastatur Endret 3. februar 2010 av anordne Lenke til kommentar
unified86 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Jeg har ikke erfart det du sier, men har hatt dinovo edge tidligere, og var nå på jakt etter noe nytt. Men, det er ikke mye nytt som frister, så da går jeg for det gode gamle og har akkurat bestilt meg et nytt dinovo edge, 1100kr hos multicom inkludert frakt. Blir kjekt å få dette i hus igjen! Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Vet ikke om du er klar over det. Men alle knappene på tastaturet kan taes av, kanskje det er rusk eller chips under tasten ;p Endret 25. februar 2010 av Léon_ Lenke til kommentar
anordne Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 får ikke bluetooth forbindelse lyset. Ikke lys rundt touchpad heller når den berøres. blir bar lys når jeg slår det på. så er det dødt. Enda ikke klart å bestemme meg, men når student pengene strekker til blir det nok nytt dinovo edge Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Så kjipt :/ Btw: Jeg har sendt deg en PM ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå