Goodtimes Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Hei Biljardklubben jeg spiller for er interessert i å kjøpe inn et videokamera for å hjelpe oss med treningen og evt. ta opp kamper som blir spilt. Det vi er interessert i er et kamera til ca 2-3000 kr. Det gjør ingenting om det koster mindre. Det må være enkelt å bruke siden det skal brukes av alle aldersgrupper. Tror det blir greiest om det tar opp på en minnebrikke. Vi trenger ikke masse zoom, men det bør fungere godt i "så som så" lysforhold. Når det kommer til oppløsning så syntes jeg det bør vare 720p eller bedre. Vi er også nysgjerrige på stativ-alternativer. Ellers er jeg veldig glad om folk kommer med forslag om hva som er viktig og ikke viktig i et videokamera. -Magnus Endret 3. februar 2010 av Goodtimes Lenke til kommentar
oddmanil Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Hei Biljardklubben jeg spiller for er interessert i å kjøpe inn et videokamera for å hjelpe oss med treningen og evt. ta opp kamper som blir spilt. Det vi er interessert i er et kamera til ca 2-3000 kr. Det gjør ingenting om det koster mindre. Det må være enkelt å bruke siden det skal brukes av alle aldersgrupper. Tror det blir greiest om det tar opp på en minnebrikke. Vi trenger ikke masse zoom, men det bør fungere godt i "så som så" lysforhold. Når det kommer til oppløsning så syntes jeg det bør vare 720p eller bedre. Vi er også nysgjerrige på stativ-alternativer. Ellers er jeg veldig glad om folk kommer med forslag om hva som er viktig og ikke viktig i et videokamera. -Magnus Canon HV20 er kjent som det beste på dårlig lys, på finn.no for omtrent 3-3500. Du behøver oxo vidvinkel-linse. Unngå stativ som du sveiver opp en senterskrue på, de blir ustødige. Endret 3. februar 2010 av oddmanil Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Tror det blir greiest om det tar opp på en minnebrikke. Canon HV20/30 bruker tape da. Er stativ og minnekort også medregnet i budsjettet? Regn med ca. 500-1000 kr i stativ og 200-500 kr i minnekort. Minnekort er grei å håndtere og mer robust enn tape, men krever veldig rask maskin for å redigere. Lenke til kommentar
Goodtimes Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 Stativ og minnekort kommer utenom. Det glemte jeg å skrive. Hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå