Gå til innhold

Innkjøp av videokamera til biljardklubb

Anbefalte innlegg

Hei

Biljardklubben jeg spiller for er interessert i å kjøpe inn et videokamera for å hjelpe oss med treningen og evt. ta opp kamper som blir spilt.

Det vi er interessert i er et kamera til ca 2-3000 kr. Det gjør ingenting om det koster mindre.

Det må være enkelt å bruke siden det skal brukes av alle aldersgrupper. Tror det blir greiest om det tar opp på en minnebrikke. Vi trenger ikke masse zoom, men det bør fungere godt i "så som så" lysforhold. Når det kommer til oppløsning så syntes jeg det bør vare 720p eller bedre.

Vi er også nysgjerrige på stativ-alternativer.

Ellers er jeg veldig glad om folk kommer med forslag om hva som er viktig og ikke viktig i et videokamera.

-Magnus

Endret av Goodtimes
Videoannonse
Annonse
Hei

Biljardklubben jeg spiller for er interessert i å kjøpe inn et videokamera for å hjelpe oss med treningen og evt. ta opp kamper som blir spilt.

Det vi er interessert i er et kamera til ca 2-3000 kr. Det gjør ingenting om det koster mindre.

Det må være enkelt å bruke siden det skal brukes av alle aldersgrupper. Tror det blir greiest om det tar opp på en minnebrikke. Vi trenger ikke masse zoom, men det bør fungere godt i "så som så" lysforhold. Når det kommer til oppløsning så syntes jeg det bør vare 720p eller bedre.

Vi er også nysgjerrige på stativ-alternativer.

Ellers er jeg veldig glad om folk kommer med forslag om hva som er viktig og ikke viktig i et videokamera.

-Magnus

Canon HV20 er kjent som det beste på dårlig lys, på finn.no for omtrent 3-3500.

Du behøver oxo vidvinkel-linse.

Unngå stativ som du sveiver opp en senterskrue på, de blir ustødige.

Endret av oddmanil
Tror det blir greiest om det tar opp på en minnebrikke.

Canon HV20/30 bruker tape da.

Er stativ og minnekort også medregnet i budsjettet? Regn med ca. 500-1000 kr i stativ og 200-500 kr i minnekort.

Minnekort er grei å håndtere og mer robust enn tape, men krever veldig rask maskin for å redigere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...