Gazer75 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Hei, Som emnet seier så får eg ikkje fargane til å bli like. Har ein Eizo FlexScan S2431W som bruker preset sRGB. Skrivaren er ein gammal HP Deskjet 895Cxi. Har valgt sRGB color space profil i Color Management i WinXP. Same kva eg gjer så vert raud ofte rosa, og grøn vert beige. Drivaren er default WinXP som HP seier at ein skal bruke. Er skrivaren rett og slett for gammal eller er det noko eg kan gjere for å fikse dette? JT Endret 3. februar 2010 av Gazer75 Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 har du på noe som helst tidspunkt kalibrert skjerm og printer? Lenke til kommentar
Gazer75 Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Har nok ikkje det nei Ikkje peiling på slikt faktisk Lenke til kommentar
Gazer75 Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Fant ut at skrivaren hadde innebygd test for dyser osv. Med den testen så viste det seg at fargepatrona var tom for gul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå