Playron Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg har planer om å kjøpe et produkt. Nettbutikken datakjeden var billigst, men jeg har ikke hørt fra dem før. Er datakjeden lureri, eller er det til å stole på? Takk for eventuelle svar MVH Playron Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Datakjeden er en stor og seriøst nettbutikk som har eksistert i mange år. Har selv handlet en del der og aldri vært noe problemer verken med levering eller reklamasjoner. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Ganske kjent butikk som kan stoles på ja. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Har også handlet en god del hos datakjeden her i Tromsø, har derimot lite erfaring med nettbutikken. Mine erfaringer fra butikken er vertfall gode Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 datakjeden har eksistert i endel år, typisk er de dyre så har de liggende endel ganske billige varer f.eks et par adaptec kort som de aldri tar inn. til og stole på er de nok, vil anta amentio ikke hadde kjøpt de opp om de var noe jallasjappe som bare rotet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå