PyrionZ Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Som dere sikkert vet, så er det ingen outlook eller lignende i WIn 7. Så derfor spør jeg dere, hvilke mailprogrammer anbefaler dere? Vil helst ha et som er likt, eller så og si likt som outlook. På forhånd takk for svar! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Mozilla Thunderbird er favoritten her, og svært likt mye i Outlook. Så har man alltids Windows Live mail. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Anbefaler en enkel og lettbrukelige mail programmet Windows Live Mail. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Da blir det Thunderbird, men! Så var det å huske passordet. Noen av dere som vet åssen jeg får henta inn det gamle passordet? Lenke til kommentar
hans A Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Jeg synes windows eget Windows live fungerer veldig bra. Og det er jo ganske lik det gamle outlook. Og det er lett å importere gammel epost fra outlook. Endret 3. februar 2010 av hans A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå