b-real Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Hei. Jeg vil bare si det at forsiden er vanskelig å lese slik den står pr dags dato og oppdage at det faktisk er nye artikkler nedover på siden. Hadde det heller kanskje vært en idè å lage en egen klar og tydelig markert "del" av siden som var tilegnet artikler som har prioritet og som dere ønsker skal være på forsiden en stund? Nå stusser jeg like ofte på at det faktisk kommer utgivelser som jeg ikke har fått med meg på siden i det hele tatt når jeg blar meg jevnt nedover. Lenke til kommentar
RBW Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Hepp! Takk for tilbakemeldingen! Festingen av saker de siste ukene har vært et prøveprosjekt fra vår side, da vi synes testene ofte drukner litt i nyheter og at de forsvinner for raskt fra forsiden. Nå er det ikke snakk om mer enn tre saker som er festet, så jeg personlig at det er litt rart om man ikke oppdager nyere saker som ligger under de som er festet. Det skal legges til at du ikke er den første som har kommentert dette, så vi får ta det med i vurderingen videre. Lenke til kommentar
RBW Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hepp igjen! Er det bedre om vi fester på de to plassene rett til høyre for hovedsaken? Slik som vi har gjort i dag? Da kommer det nye saker nedover hele veien. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Hepp igjen! Er det bedre om vi fester på de to plassene rett til høyre for hovedsaken? Slik som vi har gjort i dag? Da kommer det nye saker nedover hele veien. Så at dere hadde festet de to fast og det var mye mye bedre ja, da trenger man ikke gjette seg til hva som er nyheter og hva som er prioriterte artikkler. Takker Lenke til kommentar
RBW Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Okay, da bruker vi de to plassene i den grad vi ønsker å feste noe. Så skal vi prøve å gjøre det minst mulig, selv om vi nok kommer til å bruke dem noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå