Finnn Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Hei! Jeg og en kompis skal først dra til India, før vi skal fly inn til Thailand. Vi har ikke bestilt avreise fra Thailand og lurer på om dette kommer til å bli et problem? Vi hadde egentlig planer om å ta det meste på sparket når vi først kom til Thailand og ikke ha noe hjemreisebillett (ikke noe tidspress), men nå har vi funnet ut at vi burde kjøpe en avreise billett fra Thailand for å i det hele tatt komme inn i landet. Vi skal reise i Thailand, Laos, Kambodsja og Vietnam noen uker før vi skal hjem. Noen som har reist her som vet sånn ca hvor mye tid man burde avgi for disse landene? Takk for svar! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Folk er veldig forskjellige. Jeg mener jeg fikk med det viktigste i Kambodsja på 2 dager, men andre flytter dit permanent. Lenke til kommentar
master air Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Det kan være greit å finne ut om tursitvisum i de forskjellige landene krever at dere har hjemreise billett eller penger til å kjøpe en billett. Noe dere kan gjøre er å kjøpe en billett med mye fleksibilitet, men de er ikke spesielt billige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå