mbst Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Har nå sett alle sesongene tilgjengelig av Sopranos. Synes det er en veldig bra serie.. Hvilke andre serier bør jeg sjekke ut? Ikke noe med innhold på linje med Baywatch eller noe slikt da. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Fins ikke. Sopranos er nok den beste serien som er laget til den dagen idag. Drama serie that is. Lenke til kommentar
Fogl Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Nei Sopranos er bare den beste tv-serien, hørt rykter om at det skal bli 6 sesonger gleder meg virkelig til det ja. Synd at vi ikke har noe skikkelig å se på lenger. Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Tja, et tips kan jo være å sjekke serien "Six Feet Under", også den et HBO-produkt. Den holder absolutt høy kvalitet. Dog, den er ikke på det skyhøye Sopranos-niveauet! Kan jo også hende at sesong to av "24" blir bra, det er vel verdt å undersøke. Lenke til kommentar
mbst Skrevet 4. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2003 Ja, Six feet under.. det er de i begravelsesbyrået..? Så en episode av den en gang. Ikke dårlig, får ta en titt. Må si verden falt litt fra hverandre helt på slutten av 4. sesong i Sopranos. Man blir jo ganske "med" i serien, så venter spent på hvorhen dette bærer.. : ) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Tja, et tips kan jo være å sjekke serien "Six Feet Under", også den et HBO-produkt. Den holder absolutt høy kvalitet. Dog, den er ikke på det skyhøye Sopranos-niveauet! Kan jo også hende at sesong to av "24" blir bra, det er vel verdt å undersøke. håh! om 24 s02 er bra? "bra" er bare forbokstaven. season 1 var bare blåbær i forhold. syns egentlig sopranos dabbet av i sesong 4, jeg.. Lenke til kommentar
mbst Skrevet 4. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2003 syns egentlig sopranos dabbet av i sesong 4, jeg.. Enig, de nådde et bunnpunkt et sted uti 4. sesong, men tok seg opp på slutten igjen. Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 håh! om 24 s02 er bra? "bra" er bare forbokstaven. season 1 var bare blåbær i forhold. syns egentlig sopranos dabbet av i sesong 4, jeg.. Dette lover jo godt, heh! Og så off-topic: Syntes du at Sopranos dabbet av? Djiiizes, jeg har aldri vært så engasjert i noe på tv noen gang som i sesong fire. Har fulgt med siden sesong 1, episode 3, og i mine øyne vokser serien mer for hver episode jeg ser. Samspillet mellom Edie Falco og James Gandolfini i de siste episodene bør jo bli pensum for enhver skuespillerspire! Blir nok en god serie-høst folkens. Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Sopranos er den beste serien som noensinne har gått på tv 24 er sikkert også spennende, men jeg så Smallville istedenfor Sesong 2 av Smallville begynner snart, så jeg vil annbefale deg å følge med på den. Utenom det er Waterrats også sinnsykt kult vis du følger litt med på det. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Skal gi dere bra serie jeg I rest MY case Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 "Fawlty Towers" er jo en klassiker :smile: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 man har jo band of brothers.. selv om det ikke er en særlig lang serie, er det høy kvalitet fra begynnelse til slutt. mener å huske den har fått 9.6/10 på imdb, noe som ikke er så hakkande gale scrubs er også skrekkelig morsom Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 "Fawlty Towers" er jo en klassiker :smile: M*a*s*h er jo også en klassiker men ikke en god en. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Skal gi dere bra serie jeg I rest MY case Nuff said! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Jeg vil anbefale Startrek - DS9. Nå er den serien kommet i DVD(rip ) og det er en serie som virkelig anbefales. Hvis du synes den første sesongen ikke er så god kan du bare glede deg til slutten av S2. Da blir DS9 helt sinsykt. Da blir det krig =D Lenke til kommentar
CFD Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Jeg vil anbefale Startrek - DS9. Nå er den serien kommet i DVD(rip ) og det er en serie som virkelig anbefales. Hvis du synes den første sesongen ikke er så god kan du bare glede deg til slutten av S2. Da blir DS9 helt sinsykt. Da blir det krig =D Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Fengsels livet i oz skal være ganske bra. Ikke sikker på om det var riktig navn men den har OZ i navnet. Men nei eg vet om ingen serier som er bra ala sopranos stil. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 greit å ta med miniserier også? Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Twin Peaks er jo bra dersom man liker den slags da Eller western serien / filmen " Lonesome Dove " med Duvall og Jones Lenke til kommentar
mbst Skrevet 24. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2003 greit å ta med miniserier også? Helt klart! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå