Durochris Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Project: Silent Lian Li av Durochris Hei Starter nå med ett miniprosjekt der jeg skal gjøre Lian Li kabinettet mitt mer stillegående. Skal også adde noen flere silent vifter som flytter luften ut av kabinettet. Her snakker vi 3 x Noiseblocker Black Silent Fan XL1 (120mm, 13dB/a, 69 m3/h) Disse tre viftene skal monteres i en A.C.Ryan fangrill som jeg skal sage hull til på toppen. I fronten har jeg kjøpt 2 x Noiseblocker Black Silent Fan XK2 ( 140mm, 21dB/a, 77m3/h) UTEN LED! Noen som irriterer meg grenseløst når jeg ser på film er det blå lyset i øyekroken. Kabinett som skal moddes heter forresten: Lian Li PC-B70 Bilder kommer i neste update. Husk å legg igjen en kommentar: HER! Endret 15. april 2010 av Durochris Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Project: Silent Lian Li av Durochris 1. Update Var på posten i stad og hentet pakken. Her kommer noen bilder av hva som er kjøpt: Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Her er alle produktene: Bestilte fra frozenCPU.com den 23. januar. A.C. Ryan RadGrillz™ Stripes 3x120 Aluminum Black Noiseblocker NB-BlackSilentFan XK2 140mm x 25mm Ultra Quiet Fan - 1100 RPM - 12 dBA x 2 3-pin Y Cable Splitter 12" 3 Pin Extension Cable Noiseblocker NB-BlackSilentFan XL1 120mmx25mm Ultra Quiet Fan - 1000 RPM - 13 dBA x 3 Her er den ene 140mm vifta. Fin standar sleeving(tok bilde sleevinga, men det ble så uklart] : Sånn som dette vil det ca se ut: Kommer en update senere i kveld med resultat fra kuttinga Husk å legg igjen en kommentar: HER! Endret 15. april 2010 av Durochris Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Project: Silent Lian Li av Durochris 2. Update SUPRISE!!! Da ble det update i dag. Fant ut at den ene leksa var til fredag Da har jeg fått kappet ut hull til viftegrillen Får dessverre ikke festet viftene enda da jeg ikke har skruer. Prøver å skaffe det før skolen i morgen Fra nå av kommer det bare store bilder Da er vel alle glade Kommer litt bilder av bygging med mobil kamera fordi jeg glemte kamera hjemme hos mamma. Må si takk til min far som hjalp meg med skjæringen Også er det litt bilder av hvordan det blir. Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Noen bilder av sleevinga: Bide av hvordan det ca blir: Endret 15. april 2010 av Durochris Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Project: Silent Lian Li av Durochris 3. Update Har ikke fått tatt bilder av det ferdig resultatet. Trenger ett annet kamera. Men nå har jeg nettopp bestilte sleeving til 24-pin og 8-pin og 6-pin. Skal også bestille 30cm 24-pin forlenger og Lian Li hjul fra netshop og 8-pin og 6-pin fra en butikk i England, men de har den ikke ikke nå så må vente. Legg igjen en kommentar i kommenratråden hvis du vet om en butikk som har 8-pin og 6-pin forlenger 30cm. EDIT: Var litt borte når jeg skrev at jeg har bestilt. Skal bestille, men nå fra MDPC-X.com. Hva skal jeg ta, svart og rød eller svart og blå i sleevinga? Husk å legg igjen en kommentar: HER! Endret 15. april 2010 av Durochris Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Project: Silent Lian Li av Durochris 4. Update I går fikk jeg sleevinga fra mdpc-x Det ble svart og rød. Fikk også 24-pin forlengeren så jeg starter å sleeve etterpå Må bare formarere laptopen og gjøre div. ting først. Hvilket mønster skal jeg velge med den rød sleevinga? Annenhver, hver tredje? Bruk kommentartråden Bilde kommer i kveld. Husk å legg igjen en kommentar: HER! Endret 15. april 2010 av Durochris Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Project: Silent Lian Li av Durochris 5.Update Her er bildene fra sleevingen Ble ganske fornøyd. - Tegning 1 -Tegning 2 - Sleevinga - Toolet jeg kjøpte. "Durochris Edition" - Dealextreme forlengeren - Resultatet Bilde er tatt kjapt, med blitz, dårlig vinkel osv.... Får ta noen bedre bilder når jeg har sleevet kablene til skjermkortet. Skal bestille forlengere fra sidewinder og 2 x 30cm UV lys og 2 x 30cm rødt lys Tror det kan bli stilig, eller hva syns du? Vidre planer er vel å lakke kabinettet inni og finne noen kule rød detaljer Husk å legg igjen en kommentar: HER! Endret 15. april 2010 av Durochris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå