Gå til innhold

Kommentartråd: Project: Silent Lian Li av Durochris

Anbefalte innlegg

Bare du er forsiktig med brønnene når du tar ut og inn ting og lakkerer et tynnere lag inni dem så burde det går fint, men en ide kan jo være å støvsuge rundt brønnene når du skifter komponenter der bare for å eliminere all risiko for malingsbiter i kabinettet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 måneder senere...
  • 3 måneder senere...

Vet ikke.

Har gjort masse på kabinettet siden sist, men er så lite motivert til å last opp bilder og skrive om prosjektet siden jeg ikke får noen kommentarer. Men hvis du vil se hvordan det ser ut nå så kan jeg sikkert knipse ett par bilder og laste opp.

Har ikke sleeving på skjermkortet eller hovedkortet, bare CPU. DealExtreme forlengeren begynte nesten å brenne :O Men ligger en netshop forlenger klar hjemme. Blir nok ny sleeving etter nyttår.

Får Sunbeam Extreme viftestyring snart som jeg skal modde med Lian Li alu front :)

Lenke til kommentar

Vet ikke.

Har gjort masse på kabinettet siden sist, men er så lite motivert til å last opp bilder og skrive om prosjektet siden jeg ikke får noen kommentarer. Men hvis du vil se hvordan det ser ut nå så kan jeg sikkert knipse ett par bilder og laste opp.

Har ikke sleeving på skjermkortet eller hovedkortet, bare CPU. DealExtreme forlengeren begynte nesten å brenne :O Men ligger en netshop forlenger klar hjemme. Blir nok ny sleeving etter nyttår.

Får Sunbeam Extreme viftestyring snart som jeg skal modde med Lian Li alu front :)

Blir også veldig demotivert til å ta bilder selv.

Et tips til alufronten, om du har en søyleborremaskin, bruk den.

Lenke til kommentar

Hehe, ja :) Men egentlig er det ikke så farlig. Kommer en knott over hullet, så om det ikke blir så fint er det ikke så farlig. Men et sånt trinnbor virker så genialt så må prøve det :) Også må jeg borre i hull i 2 forkjellige str. Og hvor kjekt er det ikke da med bare ett bor?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...