Mr. A Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Bare du er forsiktig med brønnene når du tar ut og inn ting og lakkerer et tynnere lag inni dem så burde det går fint, men en ide kan jo være å støvsuge rundt brønnene når du skifter komponenter der bare for å eliminere all risiko for malingsbiter i kabinettet. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 Ja, skal huske det og sjekke om lakken flasser av. Men er det tøffest med matt eller klar lakk? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Ville ha valgt Blank på utsiden og matt på innsiden om du får det til. Da slipper du at lys inni pcen fra f.eks Asus rampaget sin juletre belysning å reflekteres rundt i kabinettet, tror det vil se mere ryddig ut da. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 Utside? Jeg skal ikke lakke det svarte Lian Li aluen, men jeg skal lakke alt som er sølv inni. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Trodde du tok utsiden og , min feil. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 Nei, den skal beholde sin fine alu finish Men skal jeg ta matt inni da? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Jeg ville ha tatt matt, men det er bare min mening da jeg ikke liker refleksjon inni kabinettet, andre må gjerne komme med med eller mot argument for det. Endret 8. april 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 9. april 2010 Forfatter Del Skrevet 9. april 2010 Ser at alle Mudermod PC'ene er matt inni: http://www.million-dollar-pc.com/ Blir nok matt Men hvilke detaljer skal jeg lakke rødt? Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 haha måtte bare sikre meg så eg kunne se litt seinare og Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Stilig prosjekt Lenge til neste update? Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 29. november 2010 Forfatter Del Skrevet 29. november 2010 Vet ikke. Har gjort masse på kabinettet siden sist, men er så lite motivert til å last opp bilder og skrive om prosjektet siden jeg ikke får noen kommentarer. Men hvis du vil se hvordan det ser ut nå så kan jeg sikkert knipse ett par bilder og laste opp. Har ikke sleeving på skjermkortet eller hovedkortet, bare CPU. DealExtreme forlengeren begynte nesten å brenne :O Men ligger en netshop forlenger klar hjemme. Blir nok ny sleeving etter nyttår. Får Sunbeam Extreme viftestyring snart som jeg skal modde med Lian Li alu front Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Gleder meg til neste update, bra arbeid så langt Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Vet ikke. Har gjort masse på kabinettet siden sist, men er så lite motivert til å last opp bilder og skrive om prosjektet siden jeg ikke får noen kommentarer. Men hvis du vil se hvordan det ser ut nå så kan jeg sikkert knipse ett par bilder og laste opp. Har ikke sleeving på skjermkortet eller hovedkortet, bare CPU. DealExtreme forlengeren begynte nesten å brenne :O Men ligger en netshop forlenger klar hjemme. Blir nok ny sleeving etter nyttår. Får Sunbeam Extreme viftestyring snart som jeg skal modde med Lian Li alu front Blir også veldig demotivert til å ta bilder selv. Et tips til alufronten, om du har en søyleborremaskin, bruk den. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 Søyleborremaskin, blir det det samme som drill med trinnbor? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Søyleborremaskin, blir det det samme som drill med trinnbor? Søyleborremaskin er en borremaskin som står på et stativ som gjør at du kan borre rett ned uten at borremaskinen flytter på seg. Bare google det så ser du bilder. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 Åja, ja det har jeg Også når jeg skal borre i aluminium er det vel best med trinnbor? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Litt usikker. Jeg brukte iverfall bare en vanlig bor, men virker som du er ivrig med å få brukt den trinnboren, så du kan jo prøve. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Ja, det virker så genialt! Borre hull i mange forskjellige str med ett bor! Det er jo sykt! Endret 30. november 2010 av Durochris Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 om du er keen på og få finest hull burde du egentlig kjøpe ALU borr og finne ut hvordan hastighet du trenger har lært en del om det på mekken nå Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 Hehe, ja Men egentlig er det ikke så farlig. Kommer en knott over hullet, så om det ikke blir så fint er det ikke så farlig. Men et sånt trinnbor virker så genialt så må prøve det Også må jeg borre i hull i 2 forkjellige str. Og hvor kjekt er det ikke da med bare ett bor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå