Durochris Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 Bildene ja.... Ble plutselig litt sent i går. Sleeve en 24-pin tar sin tid Får prøve å få opp bildene i dag. Blir ikke vannkjøling med det første. Etter jeg har sleevet kablene til skjermkortet er neste ting å gjøre på liste å lakke det. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Nydelig jobb med sleevinga +1 Jeg må se om jeg får gjort noe lignende med min 24-pin forlenger fra dealextreme Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Fete tegninger. Og sleevinga ble bra. Håper min sleeving blir like bra. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 Takk for hyggelige innlegg alle sammen De tegningene har tegner er velig artig På den pakka med det toolet var det en fyr med det toolet i hånden og i den pakken med sleeving var det en fyr med sleeving i hånden Meh. - Ja, du må! Det blir så kult KongKake - Sleevinga di blir minst like bra. Det tar tid, men resultatet blir bare Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Ja, liker tegningene til Nils. Gruer meg litt til selve sleevingen, men fy faderen jeg gleder meg til resultatet. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Meh. - Ja, du må! Det blir så kult Men jeg vet ikke hvilke farge/rekkefølge jeg skal ha Hvor mye kosta det du bestilte fra MDPC-X? Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 Meh. - Ja, du må! Det blir så kult Men jeg vet ikke hvilke farge/rekkefølge jeg skal ha Hvor mye kosta det du bestilte fra MDPC-X? 202,- for 20m sleev og 2 stk krympeslanger Og litt over 200 for PIN removeren Alt med frakt. Jeg bestilte i to omganger fordi det blir billigere, enn å betale moms Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Det var da ikke så ille for sleeves, men pin-toolen var jo kanskje i meste laget... Får se hva det blir til! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Hvordan er kvaliteten på pin verktøyet du kjøpte? Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 Hvordan er kvaliteten på pin verktøyet du kjøpte? Kvaliteten er kjempe bra Den er ikke knekt enda og jeg har tatt ganske hardt i på noen av de pinnene som ikke ville ut. Hva var prisen på frakt ? Frakt: 7,25 EURO = 58,67 NOK Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Kjøpte en 24-Pin forlenger nå jeg xD Har du mer slaving igjen Christoffer? (A) Neida, men kanskje jeg skal slave om jeg kjøper ny PC Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Frakt: 7,25 EURO = 58,67 NOK Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 Kjøpte en 24-Pin forlenger nå jeg xD Har du mer slaving igjen Christoffer? (A) Neida, men kanskje jeg skal slave om jeg kjøper ny PC Har noe igjen, men har ikke sleevet skjermkort kablene. Jeg har en liste hjemme med akkuratt hvor mye jeg trenger Kan poste den etterpå. Sleeving Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 Her er lista på hvor mye sleeving og heatshrink dere trenger: http://upload.rudde.us/uploads/1267742911.txt Runda litt opp. Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Hei lurer da på det med den vifte grillen hvor du fikk den fra og hvor mye du ga for den? skal begynne en casmod og trenger da noe lignende Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 Heisann Lenge siden update nå. Jeg skal prøve å lage en til uka. Har skjedd en del siden sist update. 1 spørsmål: Når jeg skal lakke kabinettet svart inni, hva burde jeg la vær å lakke? Hvis dere ser på dette bilde: http://www.frozencpu.com/products/image/10629/cst-1004.jpg/cst-1004/Custom_-_Lian_Li_Classical_Series_PC-B70_Black_Full_Tower_Case_-_Chassis_Powder_Coating.html Har dem ikke lakket det tool-lesset designet til CD-rom'en. Syns egentlig det var litt tøft, men da burde jeg kanskje heller ikke lakke de HDD holderne. Til ASGE Den kjøpte jeg her: http://www.frozencpu.com/products/2666/flc-111/AC_Ryan_RadGrillz_Stripes_3x120_Aluminum_Black_and91ACR-RG35296.html Kjøpte den sammen med en del annet, så jeg betalte mer frakt og + at jeg betalte moms. Omregnet i NOK kommer den på ca. 150,- uten frakt. Dette er under moms grensa så da slipper du moms. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Hei Du burde være forsiktig med lakking av brønnene, da lakken kan bygge så mye utover at du ikke får plass til noe i dem + at lakken fort blir skrapt av og da har du en masse lakkrester liggende rundt i kabinettet som kan komme seg in i kjølere og vifter. Synes det var ganske pent lakkert det kabinettet du linka til, du kan jo alltids prøve deg fram å lakkere de tool-less holderne senere hvis du synes det så stygt ut. Har en ganske lik radiator grill som deg durochris bare at den er børsta stål og det er skrevet Aquacomputer med laser. Men jeg hadde litt problemer med at radiator hullene ikke passet i hullene på grillen. Mvh Mr.A Endret 8. april 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 Ok, ja der har du ett poeng. Jeg får fettern min til å lakke kabinettet, han er billakker så det blir sikkert et bra resultat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå