Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

drapstrusler, hva gjør jeg?

Hunter1992

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

aah, digg å kunne slippe å tenke på det her lenger, føler meg mer fri nå som alt er over:)

edit: kan vel skrive begrunnelse og så folk slipper lure på hva som er skjedd, selv om det er lett og kort fortalt: hu slo opp i dag.

Endret av Hunter1992
Lenke til kommentar

ok,ser det er noen som tror det foregår noe trolling her...

det som skjedde i dag: jeg fikk en melding av hun hvor hun gjorde det slutt, og begrunnet det med at hun ikke hadde følelser for meg lenger. jeg skrev det jeg gjorde pga at jeg egentlig var glad for at det ble slutt, de siste to ukene har hun bare oppført seg totalt annerledes enn vanlig, har ikke villet snakke, ikke villet gjøre noen ting egentlig, i motsetning til før. hun sluttet å behandle meg som om hun virkelig elsket meg, og jeg hadde tenkt å snakke med hun om dette i går, men det ble ikke noe av pga at jeg fikk en melding av hun da hvor hun fortalte om eksen og vennene hans som var ute etter hun/oss. så jeg skulle snakke med henne i dag, og spurte om hun skulle noe i efta/kveld, for hvis ikke sa jeg vi måtte snakke sammen. da var det jeg fikk meldinga om at hu gjorde det slutt, og hun begrunnet det med at hun ikke hadde de "rette" følelsene for meg lenger, men at hun fremdeles vil være venn med meg. vi snakket om dette på meldinger utover dagen, og vi var vel egentlig enige om at dette ville ikke funket uansett, men at vi fremdeles ville være venner.

sånn som det er nå, er jeg egentlig glad, for jeg vet hun har det bra nå, ettersom de har gitt seg med å snakke mer med hu og plage hu, og jeg har innsett at det ikke hadde funket for meg å være sammen med en med såpass temperament og humørskifte. sorry for at jeg plagde dere med dette spørsmålet i starten av tråden, løsningen var visst å gjøre det slutt så...

Lenke til kommentar
Og du vurderte faktisk å forlove deg med denne jenta?

....

Ikke for å være harsk med virker ikke som hun støttet deg noe særlig

nei, hu gjorde ikke det... men hu ble totalt forandret for ca to uker tilbake, og ble bare verre helt til igår... men hun ville fremdeles være venner osv, men vet ikke helt hva hun egentlig vil, i følge venninner av hun så vet hu ikke selv heller, når jeg snakker med hu sier hu hun ikke har følelser for meg lenger, og derfor gjorde hun det slutt, men venninner av hun sier hun gjorde det pga at hun ble gravid og mente jeg ikke var klar for det ansvaret, så hun ville ta alt alene. i tillegg til at hun ikke tålte at jeg var en stille type, som ikke snakker så mye rundt folk hele tiden, men som snakker en del en gang i blant, i tillegg til enda en ting, klesstilen min. men om det er sånn hu mener det, så er det det samme om det vle slutt, så lenge hun ikke kan ta meg for den jeg er, hadde det unasett ikke funket. hun skal lete lenge om hun finner noen som er helt perfekt... men opp til hun.

Lenke til kommentar
blåser bare over? hun har vært forfulgt av de folka i tre år til sommeren, eksen har voldtatt henne opptil flere ganger etter hun gjorde det slutt, og hun tør ikke si noe til politiet heller utgi noen navn fordi hun er redd venner av de som blir anmeldt vil ta hun heller meg om de blir tatt...

Og der har vi grunnen til at politiet ikke klarer å løse saker... Uten anmeldelse skjer det jo ingenting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...