jkhgtdr7tygutfyg9gf7 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Hei! Jeg og en kamerat lager musikk, og jeg hørte om noen som sa noe om at vi kan søke om stipend for barn for å få råd mer penger til proffere utstyr. Har sett på en del sider, men kan ikke finne noen som passer. Tnkte å høre om noen her vet noe om dette, da det kunne vært aktuelt for oss å søke. Hilsen Audun J.L Endret 5. februar 2010 av audun0197 Lenke til kommentar
Minamo Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Noen venner av meg søkte og fikk flere ganger penger til å kjøpe utstyr, miksebord og forskjellig Det er noen år siden, så jeg vet ikke om fondet fortsatt finnes og gir ut penger, men er absolutt verdt å sjekke! Vennene mine søkte i frifond . Håper det ordner seg for dere også! Lenke til kommentar
jkhgtdr7tygutfyg9gf7 Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 Noen venner av meg søkte og fikk flere ganger penger til å kjøpe utstyr, miksebord og forskjellig Det er noen år siden, så jeg vet ikke om fondet fortsatt finnes og gir ut penger, men er absolutt verdt å sjekke! Vennene mine søkte i frifond . Håper det ordner seg for dere også! Vi har sett litt på frifond, og vurderer å søke der. Vi har enda litt å ordne før vi kan søke, vi må jo sette oss ned å finne ut hva vi virkelig trenger, og skrive et regnskap over dette. Tusen takk for alle svar! Da gjennstår det bare å se om det blir noe av... Hilsen Audun J.L. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå