toth Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Til info ser det ut til at den ryker imorra for 65 Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Har sett på en S6 som har gått 400. Til salgs for 120, utmerket stand. Ingenting å være redd for. Hvis du er villig til å kjøpe en S-audi som har gått 400 tusen kilometer, så sier det en del om hva slags syn du har på bil. Bare å vente på at motor havarerer "når som helst". Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Har sett på en S6 som har gått 400. Til salgs for 120, utmerket stand. Ingenting å være redd for. Hvis du er villig til å kjøpe en S-audi som har gått 400 tusen kilometer, så sier det en del om hva slags syn du har på bil. Bare å vente på at motor havarerer "når som helst". Takk for advarselen mot Audi Hvordan gikk det, ble bilen solgt? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Har sett på en S6 som har gått 400. Til salgs for 120, utmerket stand. Ingenting å være redd for. Hvis du er villig til å kjøpe en S-audi som har gått 400 tusen kilometer, så sier det en del om hva slags syn du har på bil. Bare å vente på at motor havarerer "når som helst". Både motor, drivverk og understell er så godt som totalt overhalt... Hadde ikke spekulert en meter på å handle den bilen, dersom den er i god stand. Lenke til kommentar
toth Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Hvordan gikk det, ble bilen solgt? Jessda, begge var godt fornøyd med 65000 Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Både motor, drivverk og understell er så godt som totalt overhalt... Var det ikke du som sa at det ikke kosta noe å ha bil som hadde gått så mange kilometer? Her lukter det storforbruk av frogner-tiere. Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Hvordan gikk det, ble bilen solgt? Jessda, begge var godt fornøyd med 65000 Bra du ikke hørte på de som mente bilen "er verd 10k". Som jeg alltid sier, ting er verd det folk er villig til å betale Lenke til kommentar
Espein Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Har sett på en S6 som har gått 400. Til salgs for 120, utmerket stand. Ingenting å være redd for. Hvis du er villig til å kjøpe en S-audi som har gått 400 tusen kilometer, så sier det en del om hva slags syn du har på bil. Bare å vente på at motor havarerer "når som helst". En jeg kjenner har S6 som har rulla 490 000 km nå Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Har sett på en S6 som har gått 400. Til salgs for 120, utmerket stand. Ingenting å være redd for. Hvis du er villig til å kjøpe en S-audi som har gått 400 tusen kilometer, så sier det en del om hva slags syn du har på bil. Bare å vente på at motor havarerer "når som helst". En jeg kjenner har S6 som har rulla 490 000 km nå En jeg kjenner har en Volvo Amazon som er gått 2 millioner km. Har ikke engang byttet olje på denne. Eller etterfyllt spylervæske. Bremsene er selvsagt originale. Frontkolliderte i 200km/t med en trailer og det ble ikke en bulk engang. Traileren måtte kondemneres. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Voks opp. Jeg skulle bare poengtere att en S6 kan gå langt, som mange andre biler. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Har sett på en S6 som har gått 400. Til salgs for 120, utmerket stand. Ingenting å være redd for. Hvis du er villig til å kjøpe en S-audi som har gått 400 tusen kilometer, så sier det en del om hva slags syn du har på bil. Bare å vente på at motor havarerer "når som helst". En jeg kjenner har S6 som har rulla 490 000 km nå En jeg kjenner har en Volvo Amazon som er gått 2 millioner km. Har ikke engang byttet olje på denne. Eller etterfyllt spylervæske. Bremsene er selvsagt originale. Frontkolliderte i 200km/t med en trailer og det ble ikke en bulk engang. Traileren måtte kondemneres. :!: haha! Lenke til kommentar
kremt Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Dette har sklidd ut helt, nå gidder ikke jeg mer. Blir rett og slett for dumt å sitte og diskutere på denne måten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå