Lawliet Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg og tre andre har startet ett prosjekt som innebærer å gjøre Motorpsycho's "Theme from the tussler" til Norges mest populære låt på Spotify. Så klikk HER, huk av "repeat" og nyt sangen 24/7. Topp lyttere (Last.fm er eneste gyldige dokumentasjon): 1. 2. 3. 4. 5. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Feilpost E: Nå som jeg først postet i tråden ved en feil kan jeg jo skrive noe av betydning. Jeg får ikke repeat til å fungere. Har trykket på den saken nede i høyre hjørne. Spotify kjører bare som vanlig uansett. What to do? Sangen var helt elendig btw, men kan sette den på når jeg ikke er hjemme. Endret 3. februar 2010 av Vowels Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Om ikke "repeat" funksjonen funker er det bare å slenge seg på denne spille listen. Theme from the tussler x1000! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Vowels har ikke peiling på god musikk! Elsker bluegrass! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Pff, kommer fra en med Tristania som nr2 mest spilte på lastfm. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Sitter du og overlagt kritiserer musikksmaken min? Endret 3. februar 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
2rst1 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Hey, der er jo jaggu link til playlista mi jo! Endret 3. februar 2010 av 2rst1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå