pergtron Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Hei, jeg har et simpelt spørsmål. Jeg driver å lager en side på avisform og bruker rammer. Hvordan skal jeg få alle rammene til å rulle samtidig og ikke bruke scrolling i hver ramme? Lenke til kommentar
Neo Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Hvorfor bruker du rammer på denne måten? Husk at det er veldig upraktisk at man er avhengig av å ha skrudd på javascript i nettleseren for å se siden ordentlig. Det er ingen aviser i dag som bruker rammer på den måten du beskriver. Du har vel brukt rammer for å slippe å skrive de samme linkene på hver eneste side, men jeg råder deg til å inkludere linkene i rammen på "avisen" enten vha php, jsp, asp eller no alt ettersom hvilken webserver dette kjøres på. Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 ...eventuelt å la linkene være en egen side som er lastet inn via iframe Lenke til kommentar
Neo Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 ...eventuelt å la linkene være en egen side som er lastet inn via iframe ? Må jo scrolle likevel da? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 du kan også bare gjøre det med javascript. <script language="javascript src="meny.html"> Og så, i meny.html skriver du kun: document.write('her er menyen, med html!'); Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå