-Tord Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Hei, Jeg trenger anbefalinger for headset til bruk med ipod classic 160GB samt musikk og film på PC (for det meste). Vil ha et lukket headset for å begrense lekasje, helst med klokker som dekker hele (går rundt) øret. Hører på variert musikk, men det er for det meste autentiske instrumenter, og ikke så mye syntetisk bass o.l., i den grad det har noe å si for hva jeg burde velge. Jeg vil gjerne ha god bass, men ikke en som overdøver alt annet. Jeg hører stort sett på 192-320 kbps MP3, har ikke så mye greie på det der, men jeg ønsker ikke å bruke masse penger på et headset hvis komprimeringen blir flaskehals. Siden det kommer til å bli koblet til og fra forskjellige avspillere, og vil bli tatt med på reiser osv., ville det også vært fint med noe som tåler en liten trøkk. Kommer selvsagt til å behandle det pent, men om jeg skulle være litt uheldig, er det greit om det ikke blir ødelagt med en gang. Pris: Kan strekke meg til ~1000, men helst mindre. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå