LirkoB Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Heisann. Jeg går nå VG2 studiespesialiserende. De siste 3 siste årene har jeg interessert meg veldig om økonomi. Altså, jeg har lyst til å jobbe videre og utdanne meg til noe innenfor dette. Men så har det seg slik at med mine karakterer, kan jeg se langt etter å komme meg inn på NHH. Jeg har ca. 4 i snitt. Men økonomi er det jeg er klart best i, jeg har en 5'er i det, og ligger på mellom 5 og 6 på hver prøve. Jeg lurer på om det er noen andre studier som jeg kan ta for å utdanne meg innenfor økonomi? For økonomi er det eneste som har vært og er aktuelt for meg. Mvh LirkoB Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Du har vel BI som et alternativ. Så mener jeg det er en økonomiskole i københavn som endel norske studenter drar til, vet ikke hvordand et er med karakterer osv der. Lenke til kommentar
LirkoB Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Vil forsåvidt helst ikke bruke så alt for mye penger på skole. Og slik jeg har sett det, er ikke BI akkurat det billigste alternativet heller :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå