dsbilling Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 HEEEEEEEEEIIIII! Jeg lurte på om det var noen som vet hvordan man finner ut skjerm størrelsen når man trykker på en knapp, noen som vet? Jeg bruker Xcode og Cocoa som språk. Lenke til kommentar
dsbilling Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 Ingen som vet eller? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 http://www.mail-archive.com/[email protected]/msg18490.html Lenke til kommentar
dsbilling Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 Skjønte ikke helt det der... Men det jeg skal er at man trykker på en knapp så kommer det opp en boks/mld der det står hva skjerm størrelsen er. Går det ann? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Hvis du ikke kan programmere fra før ville jeg tro at Cocoa er et dårlig sted å begynne. En stor del av programmeringsjobben består i å lese og forstå dokumentasjon, og ettersom jeg ikke er en Mac utvikler er det svært mye jobb å sette seg inn i dokumentasjonen. Du får enten lese dokumentasjonen selv, eller fortsette på å håpe at noen andre har vært borti dette. Lenke til kommentar
___ Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Ingen som vet eller? Jeg synes du bør lære litt folkeskikk før du poster her. Bumping burde heller ikke være nødvendig. Men her er svaret på det du spør om: size_t width = CGDisplayPixelsWide(kCGDirectMainDisplay); size_t height = CGDisplayPixelsHigh(kCGDirectMainDisplay); Werner Lenke til kommentar
dsbilling Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå