Gå til innhold

Jobbe i Norpost


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

GUD FORBY, Norpost jobben var den værste haha. Tok runden 1 gang så sa jeg opp. I oppsigelsesperioden bare dumpa jeg reklamen i en søppelkontainer, funka fett ingen som vil ha reklamen uansett.

 

Husker det latterlige foredraget vi måtte høre før vi fikk begynne å arbeide, de påsto at det var folk som venta på reklamen og ble usikre når den ikke kom til dem. Disse folkene ville så ringe til Norpost å klage over å IKKE ha fått reklame. Hva slags mennesker er det?

 

Ikke ta jobben, eller det var en fin erfaring for meg, jeg skjønte at jeg aldri skulle jobbe med noe lignende. Før hadde jeg jobb som selger av VG på søndager. Gikk og solgte 1 gang før jeg sa opp, tjente 9kr på 3 timer...utnyttelse av mindreårig jobbdesperate ungdom

Lenke til kommentar

NordPost er så utnyttelse av mindreårige som det kan få bli.

Da er det bedre å ikke kunne kjøpe noe av det man vil ha.

 

Hvor gøy er det liksom å traske rundt med en sykkel i kaldt regn, stappe nedi reklame i postkassene og når du endelig er ferdig er det såvidt lønn for strevet.

Endret av Dj_Evelen
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Nordpost har begynt å bruke bud fra LT og LV nå som kjører rundt i sine egne biler. De synes sikkert lønna er OK. Men tenker man miljø og samfunn så er ikke dette akkurat noen god utvikling. Har nå bestilt merkelapp om 'nei til reklame' fra renovasjonsselskapet.

 

Synes liksom ikke det er nødvendig å importere arbeidskraft fra EU for en så lite nødvendig jobb. Pluss at vi da får de mest forurensende bilene i EU, kjørt av de som står for 3x antall dødsfall i trafikken...

Lenke til kommentar

GUD FORBY, Norpost jobben var den værste haha. Tok runden 1 gang så sa jeg opp. I oppsigelsesperioden bare dumpa jeg reklamen i en søppelkontainer, funka fett ingen som vil ha reklamen uansett.

 

Husker det latterlige foredraget vi måtte høre før vi fikk begynne å arbeide, de påsto at det var folk som venta på reklamen og ble usikre når den ikke kom til dem. Disse folkene ville så ringe til Norpost å klage over å IKKE ha fått reklame. Hva slags mennesker er det?

 

Ikke ta jobben, eller det var en fin erfaring for meg, jeg skjønte at jeg aldri skulle jobbe med noe lignende. Før hadde jeg jobb som selger av VG på søndager. Gikk og solgte 1 gang før jeg sa opp, tjente 9kr på 3 timer...utnyttelse av mindreårig jobbdesperate ungdom

Du må ha vært en ufattelig dårlig selger i så fall. Greide å selge 25 aviser med romerikes blad hver søndag. Selv på steder der man allerede hadde kjøpt vg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...