Gå til innhold

Jobbe i Norpost

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har funnet ut at jeg trenger en jobb, men det er ikke særlig lett å få seg jobb når man er tretten. Har hørt om Norpost fra noen slektninger som har jobbet der tidligere. Har de blitt bedre med tanke på lønn og sånt? Passer liksom best med tanke på arbeidstid og sånt, har ikke tid til å gå hver ukedag med Aftenposten eller på søndager med VG/Dagbladet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for informasjonen. Vet det er en del som har jobbet i Norpost og skrevet om det, men det er ikke så mange nye innlegg (og mange som ikke virker så veldig reflekterte...). Noen sier også at det går an å klage på lønn om ruta er lang eller vanskelig, noen som vet om det stemmer?

Lenke til kommentar

ALDRI jobb for norpost!

De betaler for antall reklamer du leverer. Jeg tjente i gjennomsnitt 400 kr i måneden, og brukte ca 15 timer pr måned på det. Dette er ca 25 kroner timen, selv om jeg fikk for mye reklame i forhold til det jeg leverte(kastet resten(hadde ikke dårlig samvittighet pågrunn av den dårlige betalingen)). Dette er dårligere betalt enn polske jordbærplukkere.

Lenke til kommentar

Jeg jobbet for Norpost for noen år siden. Fikk ca 2000 kroner for sånn 8 gang eller noe, men så brukte jeg hele dagen fra jeg kom hjem fra skolen til det ble kveld på det og da. Det var rett før jul, så hadde sånn ti tonn med reklame jeg måtte levere. Og å gå med den avistralla i en meter snø var ikke så veldig lett, den blir ganske tung når den er fylt opp med aviser, så jeg holdt ikke ut lenge.

Endret av direkte
Lenke til kommentar

Som de andre sier, ikke jobb for Norpost. Jeg sleit meg ut i et par måneder for luselønn. Det er ikke verdt det for alt i verden. Jeg ble nesten slått ned med en rake av en dame som ikke likte reklame, men som ikke hadde "Nei takk til reklame" på postkassen sin. Og det var som trettenåring.

Gå heller med aviser eller sett opp lapper i nabolaget om at du er interessert i å hjelpe til med forskjellige ting. Gressklipping, raking, snømåking og hjelp til andre ting :)

Lenke til kommentar
Som de andre sier, ikke jobb for Norpost. Jeg sleit meg ut i et par måneder for luselønn. Det er ikke verdt det for alt i verden. Jeg ble nesten slått ned med en rake av en dame som ikke likte reklame, men som ikke hadde "Nei takk til reklame" på postkassen sin. Og det var som trettenåring.

Gå heller med aviser eller sett opp lapper i nabolaget om at du er interessert i å hjelpe til med forskjellige ting. Gressklipping, raking, snømåking og hjelp til andre ting :)

jeg måkte hr en dag, 2 gardsrom.

jeg tente 75kr

litt lite.

bare å kreve hva du vil. bra arbeid i disse tidene

Lenke til kommentar

Norpost er noe dritt, gikk 1 gang før jeg sluttet.

Hadde 350 husstdander som skulle ha minst 1 kg reklame hver, måtte hjem å fylle på 5 ganger.

Tok meg... 6-7 timer for en 250 kroner, med bil på slutten siden det ble så sent... NEVER AGAIN!

NORPOST, BRENN!!!

Lenke til kommentar

Hadde 350 husstdander som skulle ha minst 1 kg reklame hver, måtte hjem å fylle på 5 ganger.

Tok meg... 6-7 timer for en 250 kroner, med bil på slutten siden det ble så sent... NEVER AGAIN!

NORPOST, BRENN!!!

+1

Jeg sluttet også etter første dagen, men hadde en måneds oppsigelse så det måtte nesten bli en måned med slavelønn før jeg slapp unna.

Lenke til kommentar

NORPOST, BRENN!!!

+1

Jeg sluttet også etter første dagen, men hadde en måneds oppsigelse så det måtte nesten bli en måned med slavelønn før jeg slapp unna.

går det ikkje ann å nekte?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...