Sjuriss Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Hei. Jeg har en laptop som jeg låner av en kompis, den har jeg hatt i ca en måned nå. Og helt sånn plutselig så bare frøs den seg og skjermen den begynte liksom og skurre. Da slo jeg den av og når jeg slo den på igjen så var det bare en svart skjerm, dataen var på men ikke noe skjermbilde. Prøvde derfor og ta utav batteriet og bare kjøre den på laderen, virket fint et par minutter før det skjedde igjen, etter det prøvde jeg og kjøre den med bare batteriet. Det virket fint det også et par minutter men plutselig skjedde det igjen. Laptopen er nesten helt ny, og har ikke opplevd noen problemer med den før. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Det er en Fujitsu med operativsystemet Windows Vista. Endret 3. februar 2010 av Sjuriss Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Høre nesten ut som ledningen til skjermen ikkje sitter heilt fast som den skal. Eg vill anbefale at du reise ned til butikken der du kjøpte den og forklare problemet. Siden du ikkje var skyldig i feilen skal du heller ikkje betale for reprasjonen. Trulig vill butikken sende den inn til repreasjon så du blir uten pc i omtrent 2 til 3 uker. (Kan vere mindre, kan vere meir) Lykke til Lenke til kommentar
Sjuriss Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Ok, takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå