Trond79 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Hei, Har akkurat fått min HTC HD2 telefon og den fungerer svært godt, men: på venstre side mellom glass og ytre ramme kan jeg se en gull aktig metall kant/stripe (ca 4cm lang) som ikke er på den andre siden. Dette ses best når du ser telefonen på skrått fra siden. Noen andre som har dete på sin HD2? Kan det være en kontakt som ligger der? Evt glasset som er satt på litt skjevt? Er redd det kanskje kan samle seg støv og smuss i kanten. Mvh Trond Lenke til kommentar
abil Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Er det noen som kan fortelle om det blir lett riper på skjermen eller baksiden på htc hd2?trenger svar fort:) Lenke til kommentar
butare Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Er det noen som kan fortelle om det blir lett riper på skjermen eller baksiden på htc hd2?trenger svar fort:) Nei Sjekk denne Endret 3. februar 2010 av butare Lenke til kommentar
butare Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Hei, Har akkurat fått min HTC HD2 telefon og den fungerer svært godt, men: på venstre side mellom glass og ytre ramme kan jeg se en gull aktig metall kant/stripe (ca 4cm lang) som ikke er på den andre siden. Dette ses best når du ser telefonen på skrått fra siden. Noen andre som har dete på sin HD2? Kan det være en kontakt som ligger der? Evt glasset som er satt på litt skjevt? Er redd det kanskje kan samle seg støv og smuss i kanten. Mvh Trond Jeg kan ikke se dette på min. Lenke til kommentar
abil Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Er det noen som kan fortelle om det blir lett riper på skjermen eller baksiden på htc hd2?trenger svar fort:) Nei Sjekk denne hvordan er det på baksiden?blir det riper der? Lenke til kommentar
Trond79 Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Hei, Har akkurat fått min HTC HD2 telefon og den fungerer svært godt, men: på venstre side mellom glass og ytre ramme kan jeg se en gull aktig metall kant/stripe (ca 4cm lang) som ikke er på den andre siden. Dette ses best når du ser telefonen på skrått fra siden. Noen andre som har dete på sin HD2? Kan det være en kontakt som ligger der? Evt glasset som er satt på litt skjevt? Er redd det kanskje kan samle seg støv og smuss i kanten. Mvh Trond Jeg kan ikke se dette på min. Ja ok, takk for svar. Det kan nesten se ut som noe av svart fargen på ramma er borte og noe av metallet kommer til syne. Men det er litt vanskelig å se, ses best når du har sollys i bakgrunn og vrir telefonen slik at du ser ned i kanten på rammen Mvh Lenke til kommentar
butare Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Ja ok, takk for svar. Det kan nesten se ut som noe av svart fargen på ramma er borte og noe av metallet kommer til syne. Men det er litt vanskelig å se, ses best når du har sollys i bakgrunn og vrir telefonen slik at du ser ned i kanten på rammen Mvh Litt dårlig med sol lys her for tiden da Men har prøvd vri telefonen i alle slags retninger med det lyset jeg har, og kan ikke se noe av det du beskriver. Det kan for meg virke som det er noe på din telefon som ikke er montert rett.. Er det noen som kan fortelle om det blir lett riper på skjermen eller baksiden på htc hd2?trenger svar fort:) Nei Sjekk denne hvordan er det på baksiden?blir det riper der? Største delen av baksiden er dekket av et lokk som er av børstet "stål" eller noe. Har ikke eneste ripe på telefonen etter 2 måneders bruk! Edit: Ble en sammenslåing av 2 poster som jeg ikke skjønner. Men dere får vel med dere hva jeg skrev.. Endret 3. februar 2010 av butare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå