Mayaman Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Heisann! Jeg skal legge inn en god NAS i mitt nettverk, og kom over denne som for meg og mine egenskaper til å være tilstrekkelig for mitt behov og budget. Er det noen der ute som har vært borti denne eller QNAP fra før og har lyst å gi meg et par ord om dette? Tar selfølgelig imot andre anbefalinger også, men tenkte 4 brønner, Gbit, RAID og ikke mer enn 5000kr. På forhånd takk Stein Arne Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 skulle kjøpe inn litt nas bokser til backup nylig hvor kravene mine var ganske like (2xgbit,rack,4brønner,raid,iscsi). jeg endte på ts-410u (ts-410 for vanlige modellen) til 3600kr uten mva som oppfylte alle kravene, ser modellen uten rack er 3000kr med mva. vurderte 419 istedenfor 410 men det ble 1200kr ekstra pr boks hvor eneste forskjellen er 800mhz til 1200mhz cpu og hele 3mb/s mer ytelse som ikke er verdt de ekstra kronene. Lenke til kommentar
Mayaman Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 skulle kjøpe inn litt nas bokser til backup nylig hvor kravene mine var ganske like (2xgbit,rack,4brønner,raid,iscsi).jeg endte på ts-410u (ts-410 for vanlige modellen) til 3600kr uten mva som oppfylte alle kravene, ser modellen uten rack er 3000kr med mva. vurderte 419 istedenfor 410 men det ble 1200kr ekstra pr boks hvor eneste forskjellen er 800mhz til 1200mhz cpu og hele 3mb/s mer ytelse som ikke er verdt de ekstra kronene. Aha! tøft! den skal jeg se nermere på! takker for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå