Gå til innhold

Når kommer de med lengere matcher?

Anbefalte innlegg

Er drittlei av at en match varer i 5 minutter å så må du vente 1 minutt i Lobbyen. Savner virkelig en gode gamle CoD4 som hadde matcher som varte i 30-60min. Det var kos. Nå får du ikke komt skikkelig igang før kampen er over.. Og, ja jeg mener å få det på ranked matches ikke kun private.

De har vel ikke noen planer om å få litt flere valg snart?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når det gjelder spørsmålet over så liker jeg det egentlig slik det er, men igjen, jeg er ikke en stabilt god spiller, så jeg ville antakeligvis komme dårligere ut av lengre matcher.

Men man måtte jo da kunne velge hvilken type match man spiller, noe som gir flere valgmuligheter og vil fordele antallet spillere utover slik at det blir tynnere belagt pr spill + at det ville være mer kompliserte menyer.

Ser for meg at det ville kunne funke på PC, men litt mer skeptisk til konsoll.

Endret av Ekko
Lenke til kommentar

Det måtte ha vært en av de få tilfellene i såfall..

Ser for eksempel ikke hvordan en spiller kan samle masse killstreaks på hardcore tdm , siden vært kill er verdt hundre poeng, og det kun går til 7500.. så vil det si kun 75 kills totalt..

Lenke til kommentar
Det måtte ha vært en av de få tilfellene i såfall..

Ser for eksempel ikke hvordan en spiller kan samle masse killstreaks på hardcore tdm , siden vært kill er verdt hundre poeng, og det kun går til 7500.. så vil det si kun 75 kills totalt..

Da må man heller spille domination og være kjapp!

Lenke til kommentar

Synes det er merkelig at TDM bare går til 7500 og 10 000 poeng. Når man utelukkende går kills burde det vare lenger.. Når jeg skal ha mange kills spiller jeg domination,sabotage,demolition osv, noe som veldig mange andre også gjør. Det er ganske ødeleggende for de som faktisk prøver å spille de modusene sånn man skal spille de, altså gå for flagg og planting av bomber..

Lenke til kommentar

hvis jeg skulle spilt kamper som varer i 30-60 min(slik som på f.eks. cod4), skulle jeg valgt både map og gametype selv. Siden det ikke er dedicated servers lenger, men IWnet, er jeg egentlig glad for at banene er kortere. Fordi da kan jeg ikke velge map selv.

Prøvde en gang å komme på Favela og gikk ut av lobbyen hvis det var et annet map. 1/3 av gangene kom jeg rett inn i et spill som allerede har startet og måtte loade mapet før jeg kunne leave. etter en time hadde jeg kommet inn på Favela 3 ganger. Alle gangene hadde mapet blitt over etter et halvt minutt spilling eller 1-2 kills^^

orker ikke å spille i 30-60 min på en bane jeg ikke liker. og aldri komme inn på en som jeg faktisk syntes er bra...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...