Gå til innhold

Mødre i Haiti skal ha gitt bort barna sine til kristne misjonærer - hva mener du?


Anbefalte innlegg

Mødre i Haiti skal ha gitt bort barna sine til kristne misjonærer

 

Det kan være fristende for foreldre i Hati ,som har lite mat og vann, å gi bort barnet sitt til personer som tilsynelatende ikke vill noe annet en vondt. Men seriøst, dette hadde jeg ikke forventet av kristene misjonærer. Jeg blir bare kvalm når jeg leser dette, kunne de bare ikke gjort som alle andre og satt opp telt og gitt ut mat slik som andre organisasjoner?

 

eller hva mener dere?

Endret av KristofferH
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Special Price for you my friend?....

Nei det mener jeg er feil. Burde heller vært sendt ned folk som kan ta vare på barn intill videre istedet for at de blir gitt bort til en person som kan ta med seg ungen ut i skauen og gjøre hva pokker de vil med dem! Blir bare alt for feil...

Lenke til kommentar
Lo hardt når jeg leste at de ble stoppet. Kristne misjonærer er noe av det værste jeg vet, etter hippier og tiggere.

 

Ingen fare, man har erfaring fra slikt. Mor Theresa var der for mange år siden for å få penger av Papa Doc til de fattige i India (som egentlig gikk til å bygge flere kirker, men det er ikke så viktig). Så penger ranet fra de fattige på Haiti til Theresa sin kirkebygging. Sann nestekjærlighet.

Lenke til kommentar
Men seriøst, dette hadde jeg ikke forventet av kristene misjonærer.

Kristne ledere har alt for mange ganger utnyttet sin posisjon og sine ressurser for å bruke barn på avskyelige måter.

Det gjelder både her til lands, resten av Europa (både katolsk og protestantisk) og i Nord-Amerika.

 

Sjokkerende, selvfølgelig ja! Overrasket... ikke så mye dessverre...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...