Duckyneedz Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Vi hadde en oppgave i engelsken, som gikk ut på å skrive noe innen ''Body and Soul'' Dette var jeg ekstra oppglødd for, nettopp fordi jeg elsker å skrive, og noen ganger er det gøy å vise fram hva man har produsert. Må bare skvise inn at jeg jobbet kjempe godt med denne oppgaven, og passet på at det ikke ble for langt. Så kom dagen vi skulle vise frem opplegget vårt, for en gruppe elever på 4 stk. Jeg begynte med å lese, i mellomtiden la jeg merke til den ene gutten sitte å himle med øynene. To andre var opptatt med å kaste søppel på hverandre.. Den siste hørte på hva jeg sa, fordi hun og var glad i å vise sine kreative sider. Dette er jeg takknemlig for Jeg mener, vi går på vidregående skole, det forventes litt respekt i hvertfall. Jeg er veldig skuffet, for jeg fikk egentlig ikke formidlet det jeg ville. Og jeg fikk heller ingen kritikk til å gjøre det bedre. Er det noen her som er intressert i å gi meg ris og ros? Poster gjerne denne lille historien her inne. For å gi en liten smakebit, så handler den om ei jente som er forelsket i en annen jente. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå