[muffin] Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Har fått problemer med at kazaa lite ikke klarer å connecte lengre. Når jeg starter kazaa lite, står det bare connecting nede, og jeg kommer ikke inn i søke menyen eller i download køen. Har prøvd å installere kazaa lite på nytt, men det hjelper ikke. Det hjelper heller ikke å prøve å finne en annen supernode. Er det noen andre som har samme problem ? Eller noen som vet hva som kan være galt ? Lenke til kommentar
FullAvFaen Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Hadde lignede problemer men fant ut at det var enten brannmuren min som blocked kazaa lite eller at det var en eldre versjon så tipset er: Last ned den nye versjonen og sjekk brannmuren din om evnt. blocker! Lenke til kommentar
[muffin] Skrevet 4. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2003 Fant ikke ut av problemet, men det ble likevel løst. Tok backup av download køen, og fjernet alt som hadde med kazaa lite å gjøre i registeret, og alle filene selvfølgelig. Reinstallerte så den nyeste versjonen, og voila : kazaa lite kan connecte ! Lenke til kommentar
seigmann Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Hører jeg noe om fy-fy program her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå