Speik Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Se filmen hos Youtube Foreslår at dere ser videoen på youtube fordi opptaket er i HD Vi vil gjerne ha kommentarer og kritikk! Endret 3. februar 2010 av Speik Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Dere har noe for dere, helt klart, jeg ble i allefall fanget. Veldig bra dynamikk i stemmen hennes, selv om hun kunne ha jobbet litt mer med å treffe tonene. Det er forøvrig veldig få metalband som klarer å pulle en gitarsolo uten andregitarist, jeg syns heller ikke dere fikk det til. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Nervøsitet var absolutt en faktor som slo inn Det med gitarsoloer har du helt rett i. Det er noe som må jobbes med, om vi da ikke får inn en gitarist til. Klippet er fra UKM. Vi prøver å få kontakt med noen utesteder, slik at vi får spilt litt mer på scene, noe vi ikke er vant til. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Glemte å nevne at dere har laga ei låt med følelse, ble helt lost i den. Konge arbeid. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 We appreciate it! Lenke til kommentar
jonaz91 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Viss gitaren hadde gjort litt meir utav seg og bassen hadde hatt ein heftig overdrive hadde det vore masse kulare. Blir litt "daft" med ein bass og ein gitar som spelar akkurat det samme når det ikkje er fleire melodiske instrument. Viss bassen hadde hatt overdrive hadde den fylt tomrommet på gitarsoloen i tillegg... Så blei egentlig ikkje imponert på nokon måte her, men sitter igjen med mange sånne "viss dei berre hadde gjort det annerledes-tankar". Lenke til kommentar
Speik Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 Effekter på bassen hadde sikkert fungert ja, spesielt under gitarsoloen. Litt dårlig miksing på UKM da, egentlig burde vi høre mer av crash-cymbalen. Når det er skikkelig lyd gir crashen et bra "teppe" som fyller ut lydbildet mye bedre. Lenke til kommentar
someOen Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Kjempebra låt, flott framførelse, herlig vokal, fin lyd til å vere ukm (har spelt på ukm sjølv, det var ikkje så bra!), gitarsoloen funket fint, og musikken er heilt innen den sjangeren eg liker, einaste problemet eg ser er at tittelen høyres så fryktelig pretensiøs ut. Seriøst, eg veit ikkje om det er songnamnet eller bandnamnet som er verst, og dykk skal for all del gjere som dykk vil, men det blir litt mykje. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Flott at du likte musikken i det minste Vi har fått lignende kritikk på bandnavnet tidligere, menmen. Vi er post-rock fans, og der er jo slike lyriske navn nesten er et sjangerkriterie, hehe. Endret 6. februar 2010 av Speik Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Less is more, når det kommer til navn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå