plaga Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 hei. sitter på en laptop med et program som heter eurolink 3_32. dette er et program for utskrifter av sluttkontroller innen elektro. når jeg skal forhåndsvise og skrive ut disse raportene kommer det en feilmelding: "floating point division by zero" er dette en melding som sier noe for noen? har prøvd sjekke litt rundt på google, men finner bare noen som sliter med kamera og divX. trur ikke X-vid codec hjelper meg?? mvh kim hansen. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Det er nok en feilmelding som gjelder spesifikt for programmet du bruker. Du får skrive en mail til leveransøren og forklare feilen. Lenke til kommentar
plaga Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Det er nok en feilmelding som gjelder spesifikt for programmet du bruker. Du får skrive en mail til leveransøren og forklare feilen. ok. da prøver jeg det.. takk skal du ha. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Det er en programmeringsfeil i programmet ja. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Feilmeldingen sier det at en kalkulering i koden ikke fungerte som den skulle. Tallene kalkulasjonen skulle gjøres på var et flyttall delt på 0. Noe som ikke går, og derav feilmeldingen. En ting som kan være verdt å forsøke er å endre regionalinnstillingene i kontrollpanelet. Om du har Norsk bytter du til Engelsk, eller omvendt. Dette kan løse problemet da det er en del forskjell på hvordan disse to regionene behandler negative tall og om det er komma eller punktum som blir brukt på flyttall. Uansett bør du nok ta kontakt med utviklerene ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå