zurre Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Lurer på om det kan la seg gjøre å f.eks. synkronisere en pda, overføre til mobiltelefon etc. gjennom IR-porten på frontmodulen til Audigy 2 (som egentlig er til fjernkontrollen). Noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 brukes ikke den til fjernkontrollen? Lenke til kommentar
zurre Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 brukes ikke den til fjernkontrollen? Jo, men spørsmålet mitt var liksom om den kunne brukes til noe annet også Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 det kan vel muligens gå hvis du finner et program for det, noe alla girder for pda mobil og slikt kanskje. man bygger jo slikt selv så hvilket progg bruker man? Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 brukes ikke den til fjernkontrollen? Jo, men spørsmålet mitt var liksom om den kunne brukes til noe annet også Ser ut som om jeg ikke leste hele posten din... :oops: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå