Caliente Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 God dagen. Vel, når jeg sitter på laptopen min har nesten alle forum (inkl. dette) noen innlegg som blir strukket ut noe inni hel. Noen innlegg får masse tomrom over og under seg. Det kan f. eks se slik ut: (lat som det under er ett forum nå) ----------------------------------------------------------- Er dette ett bra kabinett? Hvor mange kilo i 99999 gram? Hjelp til Kjøp av gamer pc Hjelp til kjøp av OS Hjelp jeg må på juleferie God CPU til GPU? -------------------------------------------------------------------------------------------- Dette gjør at jeg må scrolle noe veldig nedover for å lese innlegg hvis de er sånn. Slår jeg av "Vis bilder" i Opera. (slik at jeg ikke ser noen bilder), er forumet normalt. men uten bilder da. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Problemet gjelder altså Opera? Flytter denne til Annet om programvare Lenke til kommentar
Caliente Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Skulle vel nevnt at det samme skjer med Firefox og IE. Virker som det er noe med hvordan noen bilder vises. F. eks skjer det alltid hvis det er en QUOTE, eller ett innlegg har ett vedlegg. Endret 3. februar 2010 av Caliente Lenke til kommentar
johome Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg merker det kun når jeg en sjelden gang bruker IE Tab i Firefox. Det kommer også alltid en ekstra linje med tomrom etter quote hos meg. Lenke til kommentar
Caliente Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Vel, her er det snakk om at hele vinduet blir strukket så langt det kan. Så må scrolle noe inni hel. kan gi ett screen etter jobben så dere får se hva jeg snakker om. Håper virkelig noen har vert borti dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå