Valarauken Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Hei, jeg har et døende skjermkort, men butikken jeg kjøpte fra har gått konkurs. Tenkte jeg skulle prøve meg på importøren, men sliter med å finne ut hvem det er, noen som vet? Lenke til kommentar
wiak Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) prøv produsent, alså Sapphire, HIS, MSI, Asus osv Endret 3. februar 2010 av wiak Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Det er mange som importerer ATI baserte skjermkort, du må nesten prøve å finne ut hvilken importør butikken brukte, evt kontakte kort produsenten. Lenke til kommentar
Valarauken Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Takk for forslag, men det gjorde det dessverre ikke stort enklere. Har sendt et par mailer nå, så får se om det dukker opp noe.. Det gjelder forresten et powercolor 4870x2 ca 1 1/2 år gammelt. Tror kanskje jeg bare skal bestille nytt med en gang, akkurat tatt ut kortet siden frekvensen av stripete skjerm og blåskjerm ble hakket for plagsom :/ Lenke til kommentar
wiak Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 vis du har powercolor så kan du sende de en melding her http://www.powercolor.com/Global/comp_contactus.asp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå